چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۵

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با حضور در سامانه 137، صدای شهروندان را بی‌واسطه شنید

علی فرمانی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر، با حضور در دفتر سامانه 137 در گفت وگوی دو ساعته با شهروندان از نزدیک در جریان مسائل خرد شهری قرار گرفت که مردم روزانه با آن برخورد می کنند.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 مدیریت شهری قزوین، وی هدف از حضور در دفتر سامانه 137 را ارتباط نزدیک تر با مردم عنوان کرد و گفت: ارتباط صریح و شفاف مدیریت شهری با شهروندان می‌تواند باعث کاهش مسائل و هموار شدن مسیر به سمت افزایش اعتماد عمومی و تقویت سرمایه اجتماعی شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین ابراز امیدواری کرد :مدیریت شهری با تقویت ارتباط خود با شهروندان، بتواند حس تعلق و تعهد نسبت به شهر را بازیابی کند.

وی همچنین با تاکید بر تقویت سامانه ۱۳۷ به لحاظ ساختاری خاطر نشان کرد: با تقویت این سامانه به عنوان اهرم نظارتی و رابط بین شهروندان و مجموعه شهرداری می توان رضایت از مدیریت شهری را ارتقا داد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: مدیریت ارشد بر اولویت قرار دادن خواسته های شهروندان تاکید دارد؛ بنابراین با حمایت بیشتر از سامانه ۱۳۷ به عنوان نماینده مجموعه شهرداری که خواسته های شهروندان را بی واسطه به مجموعه انتفال داده و پیگیری می کند، موتور مدیریت سرعت بیشتری می گیرد. 

فرمانی در توضیح بیشتر گفت: سامانه ۱۳۷ می تواند عملکرد مدیران در ارائه خدمات به شهروندان را ارزیابی و سنجش کند و همین عامل نه تنها زمان رسیدگی به درخواست ها را کاهش می دهد، بلکه موجب تغییرات محسوسی در مدیریت شهری می شود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط