یکشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۷

بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از غرفه های فرهنگی مجموعه سعدالسلطنه

اعضای کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین از وضعیت غرفه های فرهنگی دایر در مجموعه سعد السلطنه بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بازدید از غرفه های فرهنگی و هنری  مجموعه تاریخی سعدالسلطنه قزوین در محل این مجموعه و سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین با حضور اعضا و رشوند آوه مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین برگزار شد.

این گزارش می افزاید؛ اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین از وضعیت غرفه های فرهنگی مجموعه تاریخی سرای سعدالسلطنه  قزوین بازدید و با هنرمندان حوزه های خوشنویسی، نقاشی،موج بافی و صنایع دستی ،خانه خلاق و نوآوری سعدالسلطنه، قفل و کلید سازی و غیره دیدار و گفتگو نمودند.

گفتنی است؛ هنرمندان مستقر در غرفه های فرهنگی و هنری مجموعه تاریخی سرای سعدالسلطنه خواستار حمایت و توجه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و مدیریت شهری از هنرمندان و ارائه تخفیفات ویژه در اجاره بهای غرفه ها و همچنین خرید آثار هنری از هنرمندان شدند.

همچنین اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین نیز  بر لزوم تهیه پیش نویس آیین نامه   حمایت از غرفه های هنری در مجموعه سعدالسلطنه تاکید نمودند.

 شایان ذکر است؛ در این بازدید طرح پیشنهادی ایجاد فضای مادر و کودک در مجموعه سعدالسلطنه مورد بازبینی و بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط