شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۶

سیاهکلی،نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

با وحدت و همدلی عقب ماندگی های گذشته قزوین را جبران کنیم

استان قزوین از عقب ماندگی چندین ساله رنج می برد و ضرورت دارد تا با وحدت و همدلی و برگزاری جلسات مشترک بتوانیم این عقب ماندگی ها را جبران نماییم.

لطف اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین ،آبیک و  البرز در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار مردم برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: استان قزوین از عقب ماندگی چندین ساله رنج می برد؛ لذا بایستی با نشست های مشترک و شناسایی مشکلات و چالشها بتوانیم موانع را کنار بزنیم و مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در کنار شهردار بومی ظرفیت بسیار خوبی دارند تا بتوانیم در کنار هم در مسیر آبادانی بیشتر این شهر تلاش نماییم .

سیاهکلی در بخش دیگری از سخنانش خواستار توجه به رسانه ها شد وگفت: رسانه های قزوین نجیب و محجوب هستند، لذا بایستی از ظرفیت رسانه ها در امر اطلاع رسانی و تبلیغات بهره برد.

وی در ادامه گریزی به پروژه پل امام رضا (ع )زد و گفت: این پروژه مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین را دارد و شهرداری هم مصوبه شورا را اجرایی نموده است اما اینکه یک نهادی مانند میراث فرهنگی از شهرداری شکایت می کند، نگاه غلطی است.

به گفته وی طبق گفته وزیر میراث فرهنگی باید این شکایت پس گرفته شود اما اینکه چرا خلاف نظر وزیر رفتار می شود تعجب برانگیز است.

وی تاکید کرد:مسؤلین مربوطه باید عواقب هر اقدامی را پاسخگو باشند و فصل الخطاب در استان نیز استاندار قزوین می باشد.

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط