یکشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۷

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین:

غرفه های مجموعه سعدالسلطنه بر اساس کاربری و توانمندی افراد واگذار شود

در واگذاری غرفه های مجموعه تاریخی سعدالسلطنه به کاربری غرفه ها و توانمندی افرادتوجه شود.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهرقزوین با بیان این مطلب اظهارکرد: مجموعه تاریخی سعدالسلطنه بنایی با معماری درخشان و یادگار فرهنگ، تاریخ و هنر مردم این سرزمین است که بایستی درشیوه مدیریت آن از جمله کاربری های درنظر گرفته برای واگذاری غرفه ها توجه زیادی صورت گیرد.

 وی با بیان اینکه سرای سعدالسلطنه یک مجموعه تاریخی ، فرهنگی و گردشگری است بر ضرورت نیاز غرفه ها براساس این کاربری ها تاکید نمود.

 به گفته صلح جو می بایست،برخی از غرفه های مجموعه سعد السلطنه به هنرهای اصیل و ماندگار این استان اختصاص یابد و واگذاری غرفه ها براساس توانمندی افراد هنرمند و با عدالت صورت گیرد.

 وی در ادامه سخنانش گریزی به احیا و طرح ساماندهی دولتخانه صفوی زد و گفت:این طرح اقدام خوبی است اما نباید فراموش نمود که دراین طرح دبیرستان پاسداران وجود دارد که نماد ایثار ،مقاومت و شهدای دانش آموز است.

صلح جو ادامه داد: با توجه به حفظ هویت ارزشهای دفاع مقدس و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهدا ستارگان تاریخ بشریت هستند، این دبیرستان باید حفظ شود.

 وی تصریح کرد: این این دبیرستان تاریخ وهویت ماست که آیندگان به آن افتخار خواهند نمود چرا که ؛شهدای دانش آموز زیادی را تقدیم نظام نموده است که بی نظیر و درخشان بوده است.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط