دوشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۲۵

رئیس شورای اسلامی شهرقزوین تاکید کرد؛

لزوم تعاملات دوسویه مدیریت شهری با اداره اوقاف /توجه به مسجد محوری و اشاعه فرهنگ ورزش

ایجاد تعاملات دوسویه و برگزاری جلسات همفکری و همکار ی میان ادارات و مدیریت شهری قزوین راهگشای رفع سریع مشکلات و افزایش خدمت رسانی به مردم است .


 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ، علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با حضور مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزارشد، با بیان سخنانی بر اهمیت برگزاری جلسات همفکری و همکاری میان مدیران دستگاههای اجرایی و خدمات رسان با مدیریت شهری قزوین تاکید نمود و گفت: تعاملات خوب و دوسویه میان دستگاههای خدمت رسان در شهر قزوین و مدیران شهری منجر به شناسایی سریع مشکلات شهروندان و حل و فصل مسائل خواهد شد.

 وی افزود: دراین راستا ضرورت دارد تا جلسات همکاری بیشتری با مدیران دستگاه های اجرایی در استان و شهر قزوین داشته باشیم تا بتوانیم شرایط خدمت رسانی و رضایتمندی بیشتر شهروندان را فراهم نماییم .

 رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از این جلسه بر لزوم همکاری های بیشتر و تشکیل جلسات همفکری با اداره اوقاف و امورخیریه استان قزوین تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد به جهت اوقافی بودن برخی از اراضی شهر قزوین تعاملات خوبی برای حل مشکلا ت این زمینها از سوی اداره اوقاف صورت گیرد .

 وی درابتدای سخنانش در این جلسه با اشاره به هفته تربیت بدنی وتبریک این هفته تمامی ورزشکاران وفعالین عرصه ورزش اظهار کرد: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و برهمین اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

 وی تاکید کرد: ورزش و اشاعه‌ی ترویج فرهنگ ورزش کردن در جامعه علاوه بر سلامت جسم بر سلامت روحی و روانی، اجتماعی و شخصیت افراد تأثیر می‌گذارد.

 وی همچنین بر توجه و ضرورت اشاعه، توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی تصریح کردوگفت: بایستی مدیریت شهری نیز در این حوزه برنامه های خوب و آینده نگرانه ای داشته باشد؛ چرا که اگر درحوزه ورزش وتوجه به مسجد محوری در برنامه ها اقدامات موثر ی صورت گیرد شاهد کاهش آسیبهای اجتماعی خواهیم بود.
 
پایان پیام/

تصاویر مرتبط