سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۲۶

رییس شورای اسلامی شهر قزوین:

ادامه همکاری مالی با بانک شهر بازبینی می شود/ کمیسیون مالی موانع و چالش ها را بررسی کند

وضعیت ادامه همکاری مالی مدیریت شهری با بانک شهر توسط شورای اسلامی شهر قزوین بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین،علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به برخی سیاستهای نادرست از سوی مجموعه بانک شهر در تعامل با شهرداری قزوین، ضرورت دارد تا وضعیت ادامه همکاری مالی با این بانک تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه اکثر حساب‌های شهرداری قزوین در بانک شهر است افزود: داشتن حساب چه اولویت و مزیت‌هایی برای مدیریت شهری دارد که ما ملزم هستیم حتما بایستی در این بانک حساب اصلی داشته باشیم، درحال که تسهیلات اعطایی هم سود بالایی دارد.

فرمانی تاکید کرد: کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورا بایستی در جلسه ای ویژه با حضور کارشناسان وضعیت ادامه همکاری و موانع و چالشهای موجود در این مسیر را بررسی نماید.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، شکستن انحصار و ایجاد تغییر و تحول درهر حوزه نیازمند هزینه است وحل این موضوع می تواند منشأ خیر و اثر شود.

وی در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لایحه مناقصه امور خدماتی ایستگاه‌های پسماند اختصاص داشت، خواستار خرید تجهیزات و ماشین آلات به صورت امانی یک ایستگاه شد و گفت: توانمندی مدیریت شهری در اداره امور خدماتی در ایستگاه‌های پسماند باعث خواهد شد تا در نرخ گذاری پیمانکاران موثر واقع شود؛ لذا پیشنهاد می شود ماشین آلات و تجهیزات حداقل یک ایستگاه پسماند خریداری شود.

فرمانی همچنین در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم برنامه ریزی و هدفگذاری متعالی در راستای خدمت رسانی صادقانه به شهروندان تاکید و اظهار امیدواری نمود تا با نظم و برنامه ریزی درامور، قدم های مثبتی را برای شهروندانی که ما را به عنوان نمایندگان خود انتخاب کرده اند برداریم، چرا که نمی توانیم دم از آینده ای روشن بزنیم ولی برای آینده شهر برنامه ریزی نکنیم و برنامه ای نداشته باشیم.

وی در ابتدای سخنانش به تاریخ تقویمی ۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی اشاره نمود و گفت: این روز را به تمامی ورزشکاران ،قهرمانان، مربیان و باشگاه داران و تمامی فعالین عرصه ورزش تبریک می گوییم و امیدوارم در سایه سار خداوند و باتلاش جسمی و اشاعه فرهنگ ورزش همگانی شاهد سلامت جامعه باشیم.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط