سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۲۶

نائب رییس شورای اسلامی شهرقزوین تاکید کرد؛

لزوم اصلاح و واقعی شدن ارقام مناقصه ایستگاههای پسماند

شهرداری قزوین در لایجه مناقصه امور خدماتی ایستگاههای پسماند ارقام واقعی را ارایه نماید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، محسن حق شناس نائب رییس شورای اسلامی شهرقزوین، در جلسه علنی شورا که به بررسی جزییات لایحه مناقصه امور خدماتی ایستگاههای پسماند شهرداری قزوین اختصاص داشت ،گفت: قیمت پایه ارایه شده در لایحه شهرداری قزوین با قیمت پایه واقعی فاصله زیادی دارد و دراین موضوع به پیمانکار جولان داده می شود و این امر مدیریت شهری را گرفتار می نماید.

وی افزود: باید ارقام و اعداد ارایه شده در لایحه واقعی شود، چرا که به اعتقاد بنده رقم 71 میلیارد تومان در لایحه در واقعیت به رقم بالای 100 میلیارد تومان خواهد رسید.

حق شناس تاکید کرد: با عنایت به تاکید مدیریت شهری بر حجمی بودن برآورد باید طوری ارقام واقعی شوند که قیمت پایه و قیمت برندگان مناقصه، اختلاف بیش از 30 درصد نداشته باشند در غیر این صورت اولین فردی که ضرر خواهد کرد پاکبانان عزیز خواهند بود.

وی همچنین خواستار رسیدگی واصلاح شیفت فعالیت پاکبانان جهت فعالیت در شب شد و افزود: با این اقدام تلاش این عزیزان بیشتر مشخص شده و شاهد ظافت بیشتری در شهر خواهیم بود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین ، دربخش دیگری از این جلسه در تذکری خواستار تغییر رویه در تعاملات مالی با بانک شهر شد و گفت: متاسفانه برخی رفتارها از بانک شهر قابل پذیرش نیست.

 وی تصریح کرد: بالاترین سهام بانک شهر در استان برای شهرداری قزوین است و بیشتری سود آوری را از طریق شهرداری دارد اما متاسفانه به شدت این بانک به شهرداری کم لطفی می کند.

 حق شناس همچنین خاطر نشان کرد: این انتظار وجود داشت که دراین شرایط ،رقم خوبی از لحاظ تسهیلات برای اجرای پروژه های شهرداری به مدیریت شهری قزوین اختصاص می یافت، لذا بایستی موضوع ادامه همکاری های مالی با بانک شهر در کمیسیون مالی شورا به طور جدی پیگیری شود.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط