یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۱

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

تسریع در مساعدت مالی به مساجد شهر قزوین/ساماندهی برنامه ورزش صبحگاهی در بوستان‌های شهر

به منظور حل مشکلات عمرانی در برخی مساجد شهر قزوین، ضرورت دارد تا در مساعدت مالی به مساجد اهتمام جدی صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین، فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا اظهار کرد: برخی از مساجد شهر قزوین نیازمند مساعدت مالی برای مشکلات عمرانی هستند، لذا بایستی به هر نحو ممکن در کمک به مساجد اقدام کرده و با بررسی درخواستها و اولویت بندی، توزیع اعتبار صورت گیرد.

وی تاکید کرد: مساعدت مالی به مساجد شهر قزوین باید در اسرع وقت انجام شود.

فصیحی رامندی همچنین با اعلام موافقت خود برای حضور اعضای شورا در مساجد شهر قزوین گفت: حضور هفتگی اعضای شورا به منظور حل مشکلات شهروندان در محلات شهر می تواند منشا خیر و برکات باشد؛ به دلیل محدودیت منابع مالی باید از وعده دادن به شهروندان اجتناب کنیم

وی در بخش دیگری از سخنانش به آمار و اطلاعات میزان تحقق بودجه شهرداری قزوین در پنج ماهه ابتدای امسال اشاره نمود و گفت :از بودجه ۲۲۰۰میلیارد تومانی امسال شهرداری قزوین مبلغ ۵۵۰ میلیارد تومان از درآمدها محقق شده است که حدود ۲۵ درصد کل بودجه می باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: از مبلغ ۶۶۰ میلیارد تومان هزینه جاری در سال ۱۴۰۱ تا پایان مردادماه ۴۲ درصد این رقم هزینه شده است.

فصیحی رامندی تصریح کرد: همچنین از اعتبارات عمرانی نیز در مدت مذکور ۱۴۰ میلیارد تومان و ۱۴ درصد اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه شورا و شهرداری قزوین بایستی در هزینه ها مدیریت نمایند گفت:به دلیل محدودیت در منابع اعتباری باید مدیریت هزینه داشته باشیم و در وعده دادن به شهروندان احتیاط نمود‌.

 فصیحی رامندی همچنین درخصوص تصمیمات سخت گیرانه شورا پیرامون برخی لوایح املاکی و توافقات نیز خاطر نشان کرد:در برخی پرونده های توافقات سخت گیری هایی از سوی شورا صورت گرفت که باعث از دست رفتن منابع درآمدی شهرداری شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار ساماندهی برنامه ورزش صبحگاهی در بوستان‌های شهر شد وگفت:در شهر دارالمومنین نباید شاهد برخی رفتارهای نادرست و خارج از عرف و موازین شرعی در ورزش های صبحگاهی باشیم لذا ضرورت دارد تا ورزش‌های صبحگاهی در بوستان‌ها به طرز صحیحی مدیریت شود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط