یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

در جلسه کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شد؛

لزوم حمایت از مدیران مالی در شهرداری قزوین/به توانمندسازی و آموزش نیروهای حوزه مالی توجه شود

جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین با حضور تمامی مدیران مالی شهرداری قزوین و باهدف بررسی مسائل مالی و حسابرسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین، جلسه کمیسیون مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور اعضا،مهدیون مدیر مالی شهرداری قزوین، مدیران مالی شهرداری مناطق و سازمانهای وابسته به شهرداری در خصوص مسائل مالی و حسابرسی در تالار مردم شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیران مالی تمامی سازمانها و مناطق شهرداری قزوین در سخنانی بر لزوم رعایت اساسنامه تعیین مدیر مالی،پرداخت حق مسؤلیت به مدیران مالی و افزایش حقوق و دستمزد ،استفاده از مدیران مالی در مدیریتهای ارشد شهرداری ،حسابرسی تلفیقی،حمایت از مدیران مالی،اختصاص ردیف بودجه برای پرداخت حقوق پرسنل،تاکید نمودند.

گفتنی است ؛ارتباط حقوقی مدیر مالی مناطق و سازمان‌ها به شهرداری،نبود نیروی متخصص در حوزه های مالی،تغییر در نیروهای کارپردازی،عدم تطبیق بودجه سیستم با دفترچه در سطح مناطق،نهایی شدن بودجه مناطق با مدیران مالی،توجه به شناسه سازمانها ،بروزرسانی حسابرسی در شهرداری، رفع مشکل نقدینگی در سازمانها ،وحدت رویه در عملکردها،توجه به آموزش پرسنل مالی و توجه به توانمندسازی نیرو ها از ديگر موارد مطروحه دراین جلسه بود.

شایان ذکر است؛مهدیون مدیر مالی شهرداری قزوین نیز در سخنانی به بیان برخی از چالشها و دغدغه های حوزه مالی وحسابرسی پرداخت.

وی همچنین با بیان اینکه از بودجه دو هزارمیلیاردتومانی در مدت شش ماه امسال ۶۰۰ میلیارد تومان محقق شده است افزود:با توجه به محدودیت‌های مالی، حقوق ،دستمزد،کسورات و هزینه های جاری پرداخت می شود.

 همچنین چگینی، رئیس کمیسیون مالی برنامه ريزي و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین نیز از آمادگی شورا برای حمایت از مدیران مالی و ایجاد انگیزه، رفع مشکلات حوزه مالی و بروز رسانی حسابرسی خبر داد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط