سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۰

در کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شد؛

مطالبات شورا در کاربری فضاهای بوستان مادر و کودک مورد توجه قرار گیرد

اعضای کمیسیون بانوان وامور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بازدید از روند پیشرفت پروژه بوستان مادر و کودک خواستار اعمال تغییرات در طراحی فضاهای این بوستان مطابق با نیازهای مادران و کودکان شدند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین،جلسه کمیسیون بانوان وامورخانواده شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست فاطمه اشدری و با حضور اعضا و مدیران و کارشناسان مربوطه و جمعی از فعالین فرهنگی در محل اجرای پروژه بوستان مادر و کودک برگزار شد.

برپایه این گزارش ؛ در این جلسه توجه به فضای بازی و سرگرمی ،اعمال تغییرات در کاربری فضاها، توجه به نیازهای ناتوانان و معلولین و اختصاص ۱۰ درصد فضا به فضای سرپوشیده و توجه به نیازهای مادران و کودکان و اتمام و تکمیل این بوستان تا پایان سال جاری از سوی اعضای کمیسیون تاکید شد.

 درادامه این جلسه، پیمانکار پروژه بوستان مادر و کودک نیز درسخنانی به بیان اقدامات صورت گرفته دراین پروژه اشاره نمود و گفت: از ۱۲ ساختمان طراحی شده در این بوستان ،چهار ساختمان تکمیل شده است و با توجه به با اهمیت بودن این پروژه برای اعضای شورا، این شرکت ، دو و نیم‌میلیارد تومان بدون قرارداد هزینه نموده است و درصورت حل مشکلات موجود تا پایان سال، ۱۲ ساختمان این بوستان تکمیل و تحویل خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر ساختمان اداری ،سرویس بهداشتی ضلع شمالی و جنوبی بوستان و درب شمالی بوستان تکمیل شده است و مابقی ساختمان‌ها نیز تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

بخش دوم این جلسه که در دفتر شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد؛ پیرامون برگزاری نمایشگاه عکس با محوریت خانواده باحضور نوراله پور عکاس پیشکشوت قزوینی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط