سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۰

در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا بررسی شد؛

مشکلات و چالشهای حوزه حمل و نقل بار و مسافر قزوین

جلسه کمیسیون عمران،حمل و نقل و ترافیک و امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین با حضور نمایندگان انجمن‌های صنفی رانندگان حوزه بار و مسافر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین،جلسه کمیسیون عمران،حمل و نقل و ترافیک و انور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین یه ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور فرمانی رییس شورا و اعضای کمیسیون و نمایندگان انجمن‌های صنفی رانندگان با هدف بررسی مشکلات حوزه حمل ونقل تشکیل شد.

بر پایه این گزارش ؛در ابتدای این جلسه نمایندگان انجمن‌های صنفی رانندگان در بخشهای مختلف حمل و نقل به بیان چالش‌ها و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و خواستار حمایت و توجه ویژه مسؤلین استانی و شهری به رانندگان حوزه حمل و نقل شدند .

گفتنی است؛عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز در ادامه جلسه درسخنانی ضمن اشاره به چالشهای حوزه حمل و نقل گفت: افزایش هزینه های حوزه حمل و نقل برکسی پوشیده نیست و زحمات این عزیزان در این حوزه قابل تقدیر است.

وی بر ضرورت مدیریت و شناسایی حوزه بار درون شهری تاکید نمود و گفت: ۴۰ مرکز تولید و جذب بار با انواع ناوگان شناسایی شده است و ضرورت دستورالعمل ها نیز ابلاغ شده است.

عرشیان استفاده از طرفیت تشکل‌های انجمنهای حوزه حمل و نقل را یک فرصت دانست و گفت: می توان در راستای اهداف از ظرفیتهای این نهادها بهره برد.

عرشیان، همچنین خواستار تدبیر مدیریت استان برای احداث کمربندی جنوبی شهر شد و افزود: بایستی برای ترانزیت شهری خارج از سیستم باغات سنتی، خط کمربندی متصل شود چراکه جاده نسیم شمال ظرفیت و کشش ترانزیت شهری را ندارد.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط