سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۰

در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین تاکید شد؛

رضایتمندی شهروندان در گرو پیگیری و حل مشکلات آنان است

جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی مطالبات و درخواستهای شهروندان از مدیریت شهری در محل سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین،جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضاو مدیران سازمانهای فصای سبز،پسماند ،ساماندهی مشاغل شهری و آرامستانها در محل سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین و با هدف بررسی مطالبات و درخواستهای شهروندان برگزار شد.

برپایه این گزارش مهدی کوزه گرها مدیر سامانه ۱۳۷ در ابتدای این جلسه به بیان آمار و اطلاعات تماسهای شهروندان با سامانه ۱۳۷ پرداخت و گفت:طی هفت ماهه امسال ۱۵هزار و ۱۰۹ پیام در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است که ۴۶ درصد پیام ها در حوزه مشکلات خدمات شهری می باشد.

وی ادامه داد:تعداد ۴۳۱۳ پیام شهروندان دراین مدت مربوط به حوزه پسماند و ۲۱۵۵ پیام نیز مربوط به حوزه پارکها و فضای سبز است.

به گفته این مدیر، آسفالت معابر و لکه گیری و جمع آوری سد معبر وانت بارها از مهم ترین مطالبات شهروندان با سامانه ۱۳۷ بوده است.

کوزه گرها در ادامه درخصوص بیشترین تماسهای صورت گرفته از سوی شهروندان در حوزه سازمان مدیریت پسماند با سامانه ۱۳۷ گفت: نظافت معابر عمومی ،شستشوی مخازن زباله، تخلیه نشدن زباله، جمع اوری سگهای ولگرد،عدم استفاده از مواد ضد عفونی هدایت پساب شهری از جمله مهم ترین مطالبات شهروندان در حوزه پسماند بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه ۱۴ درصد از کل درخواستهای شهروندان در حوزه سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری است افزود: آبیاری و شکستگی لوله،رفع خطر درختان خشکیده و درحال سقوط، هدر رفت آب، نظافت وشستشوی سرویس‌های بهداشتی و عدم برنامه منظم برای آبیاری درختان از دیگر مطالبات مهم شهروندان در حوزه سازمان پارکها و فضای سبز می باشد.

کوزه گرها همچنین به مطالبات شهروندان در حوزه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی اشاره نمود و گفت: مزاحمت و سدمعبر، جلوگیری از نگهداری دام در محدوده شهری، نظافت و احداث بازار روزها از مهم ترین مطالبات شهروندان دراین حوزه بوده است.

همچنین گفتنی است؛ در ادامه مدیران سازمانهای مدیریت پسماند، پارکها و فضای سبز و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی در سخنانی به بیان توضیحاتی پیرامون حل مشکلات و مطالبات شهروندان که به سامانه ۱۳۷ اعلام شده است پرداختند.

همچنین اعضای کمیسیون ضمن تقدیر از زحمات پرسنل ۱۳۷ شهرداری قزوین بر لزوم توجه به پیگیری سریع مشکلات شهروندان ،فعالسازی تفکیک زباله از مبدا، رفع سد معبر فرهنگسازی و آموزش شهروندان و جمع آوری متکدیان و معتادین متجاهر از شهر توسط سازمان بهزیستی ، تاکید نمودند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط