یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۲

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

لزوم نظارت جدی بر کار پیمانکاران شهرداری/ پرداخت حقوق کارگران به تاخیر نیفتد

شهرداری قزوین تا زمانی که حقوق کارگران و عائله خود را پرداخت نکرده، نباید پرداخت حق جلسات و پرداختی های غیر ضرور را در اولویت قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین ،فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امورخانواده شورای اسلامی در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری قزوین مکلف است که قبل از پرداخت حق جلسات و مزایا و پرداختی های غیر ضرور، حقوق کارگران را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه برخی از پیمانکاران حقوق و مزایای کارگران را پرداخت نمی کنند، افزود: بایستی در شورای شهر تیم نظارتی قوی داشته باشیم تا بتوانیم بر قرارداد پیمانکاران و نحوه پرداخت حقوق کارگران نظارت کنیم .

اشدری تاکید کرد: اینکه می بینیم در پرداخت حقوق کارگران و کارمندان نارضایتی وجود دارد نشان از سوء مدیریت است که باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی همچنین به موضوع گلایه پرسنل شهرداری قزوین از وضعیت بیمه تکمیلی اشاره نمود و گفت:بسیاری از پرسنل برای استفاده از بیمه تکمیلی وضعیت مشخصی ندارند و نمی توانند از خدمات بیمه استفاده نمایند، این در حالی است که مبلغ بیمه بطور مستمر از حقوق پرسنل کسر می شود و خسارت مالی درمانی پرسنل که در تعهد بیمه گر است و تا به امروز وقفه ایجاد شده ، بایستی از سوی شهرداری جبران شود .
پرسنل شهرداری معتقدند چنانچه در فراخوان مناقصه شهرداری در جلب مشارکت کارگزاران بیمه گر با مشکل روبرو شده ، آمادگی آن را دارند جهت رفع مشکلات بیمه ای کارکنان شهرداری تعدادی از پرسنل به نمایندگی در کنار مدیران تلاش نمایند تا کارگزاران بیمه ، واجد شرایط و توانمند با سابقه درخشان و مفید که رضایتمندی کارکنان و مدیریت شهری را برآورده سازد به مشارکت دعوت نمایند .

وی همچنین خواستار مساعدت مالی شهرداری قزوین از محل ردیف کمک عمرانی به مساجد شد و گفت: این مکان مقدس خدمات خوبی به شهروندان و به ویژه مسافران و گردشگران ارائه می کند لذا با لایحه مساعدت شهرداری قزوین موافق هستم.
 
پایان پیام/

تصاویر مرتبط