سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۰

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهرقزوین ؛

برون سپاری فعالیتهای خدماتی در شهرداری باعث کاهش هزینه می شود

واگذاری برخی از امور و فعالیت‌های شهرداری‌ها به بخش خصوصی منجر به کاهش هزینه‌های عمرانی و خدماتی می‌شود و در بسیاری از موارد کیفیت کار افزایش می‌یابد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه مناقصه امورخدماتی ایستگاههای پسماند شهرداری قزوین وطرح امانی سازی یک ایستگاه پسماند اظهار کرد: امانی سازی امور خدماتی یک ایستگاه پسماند به نفع شهرداری قزوین نخواهد بود، لذا بنده با این موضوع مخالف هستم.

 وی افزود: بسیاری از فعالیت‌های خدماتی را اگر بخش خصوصی انجام دهد، به دلیل ماهیت انتفاعی این شرکت‌ها و موسسات و همچنین به دلیل نظارت دقیق و مستمر بر نحوه فعالیت کارکنان و استفاده از روش‌های مختلف برای اداره اقتصادی امور، در مقایسه با شهرداری‌ها به مراتب کم هزینه‌تر و مطلوب‌تر خواهد بود.

 وی پیشنهاد نمود ؛ سایر اعضای شورا که با امانی سازی یک ایستگاه پسماند موافق هستند در این خصوص با افراد خبره مشاوره نمایند که در این شرایط اقتصادی آیا تامین هزینه های سنگین برای امانی سازی از لحاظ علمی و منطقی صحیح است ؟.

 چگینی افزود: البته می توان برای افزایش توانایی شهرداری در امورخدماتی ،تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز یک ایستگاه پسماند را خریداری نمود.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط