سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۸

در جلسه کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین بررسی شد؛

نحوه استفاده از پاس ورزشی بانوان شاغل در شهرداری قزوین

در جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین پیرامون نحوه استفاده بانوان شاغل در شهرداری قزوین از پاس ورزش و دوره های آموزشی ویژه بانوان بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین،جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست فاطمه اشدری و با حضور اعضا ،سعیدی مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین،برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و نوراله پور عکاس پیشکسوت قزوین و بادستور کار بررسی پاس ورزش بانوان شاغل و برگزاری جشنواره عکس با محوریت خانواده در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر پایه این گزارش،در ابتدای جلسه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امورخانواده بر لزوم اجرایی شدن پاس ورزشی بانوان شاغل در شهرداری قزوین تاکید نمود و گفت:توجه به ورزش بانوان در ادارات باعث افزایش روحیه نشاط خواهد شد و در سلامت اداری و بانوان تاثیر گذار است.

وی تصریح کرد: بایستی برنامه ریزی شود تا برای بانوان امکاناتي فراهم شود تا در ورزشهای اسب سواری،تیر اندازی و شنا نیز حضور فعال داشته باشند.

به گفته رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین، نمایندگان هر منطقه برای نظارت بر استفاده بانوان از پاس ورزشی مشخص شده است تا روز استفاده از پاس ورزش برای هر نفر مشخص باشد و از طرف دیگر به روند خدمت رسانی به  شهروندان و امور اداری نیز خللی وارد نشود.

اشدری هچنین خواستار تدوین بانک اطلاعاتی از بانوان توانمند در شهرداری قزوین شد.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین همچنین بر لزوم توجه به برگزاری کلاسها و دوره های آموزشی از جمله کلاس خوشنویسی تاکید نمود.


درادامه جلسه،سعیدی مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین نیز در سخنانی به اقدامات این مدیریت در راستای برگزاری کلاسهای ورزشی و استفاده بانوان از پاس ورزشی پرداخت.

وی همچنین به تدوین تقویم آموزش تخصصی پرسنل شهرداری قزوین اشاره نمود و گفت:در این تقویم آموزشی دوره های آموزشی و ساعت‌های دوره و تعداد نفرات پرسنل  مشخص شده است و مقرر شده تا دوره های آموزش‌های ویژه بانوان نیز برگزار نماییم .

گفتنی است؛ اعضای کمیسیون بر لزوم توجه به تنوع ورزش‌ها و تعیین چند روز برای استفاده از کلاسهای ورزشی،ودر نظر گرفتن استخر ویژه بانوان  و نظر سنجی از بانوان در خصوص رشته های ورزشی تاکید نمودند.

همچنین در این جلسه اعضا،خواستار عملیاتی و اجرایی شدن اعطای تسهیلات تشویقی فرزند آوری به پرسنل شهرداری قزوین شدند.

بخش دوم این جلسه به موضوع برگزاری جشنواره عکس با عنوان "خانواده " اختصاص داشت.

همچنین ،برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در سخنانی به تشریح چگونگی برگزاری جشنواره عکس پرداخت.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط