یکشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۳

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین اعلام کرد؛

کمیته حسابرسی در شهرداری قزوین تشکیل می شود

به منطور بهبود بخشی به گزارشها وفرآیندهای مالی ونظارت دقیق تر ،تشکیل کمیته حسابرسی در شهرداری قزوین یک ضرورت است و طبق دستورالعل وزارت کشور بایستی راه اندازی شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح ونامه های واصله از شهرداری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهارکرد: ایجاد کمیته حسابرسی در شهرداری ها طبق نامه ارسالی از وزارت کشور و ابلاغ ان از سوی استانداری قزوین در کمیسیون مالی شورای اسلامی شهرقزوین مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت تشکیل این کمیته تاکید شد.

 
وی با بیان اینکه حسابرسی، به عنوان ابزار نظارتی، ضمانت پاسخگویی است افزود:وجود کمیته حسابرسی و نظارت بر قراردادها در شهرداری قزوین می تواند سازماندهی و کارایی سیستم های کنترل داخلی و فرایند گزارش مالی را بهبود بخشد لذا ضرورت تشکیل آن  در شهرداری قزوین احساس می شود.
 
چگینی خاطر نشان کرد:در این راستا مقرر گردید تا موضوع تشکیل کمیته حسابرسی در جلسه هیات رییسه مطرح شود و به عنوان ضرورت به شهرداری قزوین ابلاغ گردد؛در نهایت نیز  افراد عضو این کمیته طبق دستورالعمل تعیین شوند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط