سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۵

فصیحی رامندی،

لزوم انعکاس پر رنگ اخبار خدمات مدیریت شهری به شهروندان در صداوسیما ی مرکز قزوین

اقدامات و تلاشهای زیادی در راستای خدمات رسانی به شهروندان در شورا و شهرداری قزوین صورت گرفته است لذا ضرورت دارد صداو سیما اخبار و گزارشهای آن را به مردم اطلاع رسانی نماید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین، فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور مدیر کل صداو سیمای مرکز قزوین برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: عملکرد رسانه ها به ویژه صداو سیما در انعکاس اخبار، گزارشات و اطلاع رسانی به موقع به شهروندان در ایجاد رضایت مندی تاثیر گذار است و نقش رسانه جایگاه مهمی درجریان اطلاع رسانی و افکار عمومی دارد.
 
وی افزود: از زمان حضور دکتر انبارلویی در صداوسیمای مرکز قزوین اقدامات و فعالیتهای شهرداری در گزارش ها و اخبار بسیار نمایان است، اما به نظر می رسد باید خدمات شهرداری به صورت پر رنگ تر به مردم منعکس شود.
 
فصیحی رامندی همچنین خواستار راه اندازی مجدد رادیو شهر شد و گفت: حضور مدیران در این برنامه و پاسخگویی به سوالات شهروندان اقدام مناسبی بود که بازخوردهای خوبی از سوی شهروندان داشت لذا بایستی با تعاملات و همکاری های بیشتر رادیو شهر راه اندازی شود.
 
وی تاکید کرد: افزایش تعاملات و همکاری های فیمابین مدیریت شهری و صدا و سیما باعث اطلاع رسانی شفاف و اطلاع مردم از خدمات و اقدامات شهرداری قزوین خواهد شد.

فصیحی رامندی دربخش دیگری از این جلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه افزایش خدمات عمومی در آرامستانهای قزوین گفت:بایستی متناسب با تورم در بخشهای خدمات و عوارض سالیانه افزایشی را در نظر بگیریم.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط