یکشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۰

رییس کمیسیون خدمات شهری در حاشیه نشست با رؤسای دانشگاه ها؛

تعامل مطلوب با دانشگاه ها از الزامات مدیریت شهری موفق است

تعامل وارتباطات بیشتر مدیریت شهری با دانشگاه ها موجب توسعه پایدار و هدفمند می شود و به طور کلی از الزامات مدیریت شهری موفق است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،حسین صلح جو رئیس کمیسیون خدمات شهری وشورایاری شورای اسلامی شهر قزوین،در حاشیه جلسه هم اندیشی با رؤسای دانشگاه ها و مراکز پژوهشی استان قزوین ضمن تاکید بر تعاملات مدیریت شهری با دانشگاهها اظهار کرد:این تعامل ها باید محسوس باشد و هم افزایی با مراکز علمی و دانشگاهی بیشتر شود، زیرا این گونه تعاملات باعث افزایش اعتماد عمومی مردم نیز خواهد شد.
 
وی افزود: مدیریت شهری و دانشگاه ها به عنوان دو نهاد مهم، در مسیر توسعه نقش اساسی دارند و در این راستا تعاملات وارتباطات نیازمند سازوکارهای ویژه ای است.
                                                                                                                                                                                                                                            این عضو شورای اسلامی شهر قزوین  ادامه داد: داشتن شورایار از میان  کارکنان دانشگاه نیز می تواند مسیر توسعه و ارائه خدمات را به مراکزعلمی وآموزشی رارونق ببخشد.
                                                                                                                                                                                                                                            صلح جو با بیان اینکه تعامل مطلوب با دانشگاه ها از الزامات مدیریت شهری موفق است تاکید کرد:ماهیت پیچیده و متنوع شهر به عنوان یک پدیده تاریخی، اجتماعی، فرهنگی، کالبدی، اقتصادی و جغرافیایی، لزوم ایجاد بنیان های ارتباطی شهرداری در حوزه های مختلف را بیش از پیش ضروری کرده  است.
 
به گفته این عضو شورای اسلامی شهرقزوین ، امروزه ارتباط مطلوب بین مدیریت شهری و دانشگاه به عنوان مقوله ای کارآمد در جهت توسعه پایدار و موفقیت برنامه های آتی یک جامعه ، ضرورتی انکار ناپذیر است و بی شک دو نهاد دانشگاه و مدیریت شهری از مهمترین نهادهای اجتماعی جوامع هستند که در مسیر توسعه نقشی مهم بر عهده خواهند داشت.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط