چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۰۷

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین؛

با جهاد تببین شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی را برای جوانان الگو سازی نماییم

مسؤلین، حکم پدر و مادر شهروندان را دارند، چرا که برای آنها سیاست گذاری می کنند و تصمیم می گیرند که چطور زندگی کنند، بنابراین باید از جوانان بپرسند که از مسؤلین می خواهند چگونه باشند ؟ تا آنها نیز مانند حاج قاسم شوند.

فاطمه اشدری، رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در نشست با مدیر کل تبلیغات اسلامی وهیاتهای مذهبی استان قزوین بابیان این مطلب اظهارکرد: در خانه ای که مادری همچون فاطمه (س) و  پدری همچون حضرت علی (ع)  هستند، فرزندانی همچون حسن( ع) وحسین(ع)  زینب (س) و ام کلثوم (س) تربیت می شوند لذا فرزندان ما آنی خواهند شد که ما (پدر و مادر) هستیم ، نه آنی که ما ( پدر و مادر ) می خواهیم .

 
وی خواستار ورود جدی در حوزه جهاد تبیین در این حوزه شد و گفت:ما باید بدانیم که عائله شهر از مدیران چه می خواهد ،بدانیم که چه کاری را در حوزه جوانان انجام نداده ایم و کم کاری در چه حوزه هایی وجود داشته است؟ بازنگری ، جبران و اصلاح کنیم.

به گفته اشدری اگر امروز مسؤلین کاری از دستشان بر بیاید و انجام ندهند در مقابل شهدا پاسخگو و مسؤل هستند.

وی تصریح کرد: ما امروز باید خودمان را همانند حاج قاسم سلیمانی بسازیم و تربیت کنیم و مثل ایشان وجود خود را به صبوری ،اخلاق نیکو،گذشت و به صفات الهی و خلیفة الله بودن زینت دهیم  تا با میل و رغبت الگو پذیری صورت گیرد .

اشدری با بیان اینکه باید علاوه بر جوانان و نوجوانان الگوسازی شخصیت حاج قاسم برای بزرگترها علی الخصوص مدیران نیز تبیین شود گفت: دراین حوزه باید قدری نیز به بزرگترها پرداخته شودچرا که اگر نوجوانان و جوانان اعتماد و آرامش را از بزرگترها دریافت کنند و الگوهای رفتاری همچون حاج قاسم را از آنان ببینند قطعا حاج قاسمی خواهند شد. هر چند که حاج قاسم به تنهایی یک مکتب تفکر ساز بود و بایستی مکتب تفکر ساز شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی در تربیت تمامی اقشار جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان نهادینه و ترویج فرهنگ شود .

وی تصریح کرد: اعضای شورا در  کمیسیونهای مرتبط همراه مجموعه تبلیغات اسلامی و هیاتهای مذهبی هستند و لازم است تا به جهت تعاملات بیشتر و هم افزایی، برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت سازمان تبلیغات به شورا ارایه گردد .

رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: داشتن برنامه و فکر خوب و جلسات مشترک هم اندیشی به تولید آثار ماندگار کمک خواهد کرد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط