یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین ؛

تسویه بدهی شهرداری به بانک شهر حاصل همدلی شورا و مدیریت شهری است / استفاده از ظرفیت بانوان در فرهنگسازی کاهش مصرف انرژی

رییس کمیسیون شهرسازی املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین اقدام ارزشمند و بزرگ تسویه بدهی های شهرداری قزوین به بانک شهر را نتیجه همدلی و همکاری شورای ششم و مدیریت شهری ذکر کرد.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، مهری السادات تقوی رئیس کمیسیون شهرسازی ،املاک و حقوقی شورای اسلامی شهرقزوین  در جلسه علنی شورا که با حضور شهردار قزوین برگزار شد، طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاشهای ارزنده شهردار،اعضای شورا و مجموعه مدیران شهری در اقدام بزرگ تسویه بدهی های شهرداری به بانک شهر اظهار کرد: در اثر همدلی و همکاری بی وقفه شورای ششم با شهردار و مجموعه مدیریت شهری شاهد تسویه کامل بدهی های کلان شهرداری قزوین به بانک شهر بودیم که طعم شیرین این خبر خوش قطعا شهروندان را نیز خوشحال خواهد نمود.
 
 وی افزود: البته ضرورت داشت برای  این اقدام بزرگ به نحو مطلوبی اطلاع رسانی گسترده در سطح رسانه ها و  شهر صورت می گرفت.
 
  تقوی همچنین خاطر نشان کرد: همدلی مجموعه اعضای شورا،مدیریت شهری و بازرسی و تیم حسابرسی در استان همگی باعث شد تا پس از یکسال بتوانیم به مردم مژده خوش تسویه کامل بدهی های شهرداری را بدهیم .
 
 رییس کمیسیون شهرسازی املاک وحقوقی شورای اسلامی شهرقزوین ، در بخش دیگری از این جلسه که با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد ،خواستار تامین روشنایی معابر شهری و تیرهای برق مزاحم شد.
 
 وی همچنین تاکید کرد: بایستی از ظرفیت بانوان و کودکان در بحث فرهنگسازی در کاهش مصرف انرژی استفاده شود .
 
 تقوی با بیان اینکه باید از انرژی های پاک ونو در سطح شهر استفاده شود افزود: استفاده از صفحات انرژی خورشیدی در منازل می تواند تا حد زیادی در تولید برق منازل مسکونی راهگشا باشد و لازم است تا دراین خصوص تمهیدات لازم اندیشه شود.
 
 وی با بیان اینکه به نظر می رسد سرقت از تاسیسات وتجهیزات برق تخصصی شده است   خواستار برخورد جدی  با سارقان و استفاده از تجهیزات نوین در شبکه برق رسانی استان شد.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط