یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

رئیس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

وعده های شهردار در افتتاح پروژه ها محقق شود /لزوم نوسازی شبکه برق بازار سنتی قزوین

خوشبختانه با تلاش همه اعضای شورا و مدیران شهری و مجموعه استان در روزهای اخیر شاهد بودیم که موضوع مشکل بدهی های شهرداری قزوین به بانک شهر به طور کامل حل وفصل شده است که نوید بخش روزهای خوب برای شهروندان قزوینی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ولی چگینی،رئیس کمیسیون مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور شهردار قزوین برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش اعضای شورا و مجموعه مدیران شهری واستانی در حل مشکل بدهی های شهرداری قزوین به بانک شهر اظهارکرد:یکی از مصوبات مهم  و با اولویت شورای ششم موضوع حل مشکل بدهی های شهرداری قزوین به بانک شهر بود و دراین راستا نیز زحمات زیادی در مجموعه شورای شهر قزوین صورت گرفت تا کام مردم شیرین شود و پیام آور اخبار خوش در این زمینه باشیم.

 
 
به گفته وی ،اما متاسفانه اطلاع رسانی ها به گونه ای انجام شد که این اقدام به نفع مدیریت شهری مصادره شد و گویی اعضای شورا در این اقدام مهم و تاثیر گذارو بزرگ هیچ نقشی نداشتند.
 
وی تصریح کرد: ضرورت داشت تا در کنفرانس خبری متشکل از تمامی اعضای شورا و مدیریت شهری این موضوع به اطلاع رسانه ها و شهروندان می رسید ؛لذا  نادیده گرفتن نقش و تلاشهای اعضای شورا در حل و فصل مشکل تسویه بدهی به بانک شهر پسندیده نیست .
 
چگینی همچنین خواستار تحقق وعده های شهردار قزوین درخصوص افتتاح پروژه های نیمه تمام و کلنگ زنی ابر پروژه ها تا پایان سال شد.
 
وی در بخش دیگری ازاین جلسه که با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در شرکت برق استان در تعامل با مدیریت شهری  اظهارکرد:هر چه تعاملات مابین دستگاه ها و شورای شهر بیشتر باشد نقش سازنده ای در بهبود خدمات شهری خواهد داشت و مردم طعم شیرین  نتایج را خواهند چشید.
 
 چگینی همچنین خواستار بهبود وضعیت روشنایی معابر شهری شدو گفت:وضعیت روشنایی معابر ومیادین شهر بایستی مورد توجه قرار گیرد.
 
 رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: ضرورت دارد تا طبق قانون درآمدهای پایدار ،شهرداری ها در بخش روشنایی میادین،پارکها و معابر از پرداخت پول برق معاف شوند.
 
وی همچنین خواستار بهسازی ونوسازی سیم کشی برق بازار سنتی قزوین شد و گفت: لازم است تا در راستای جلوگیری از اتفاقات تلخ آتش سوزی در بازار سنتی قزوین اقدامات نوسازی شبکه برق بازار در اولویت قرار گیرد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط