یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین ؛

موضوع تسویه بدهی های شهرداری به بانک شهر نیازمند اطلاع رسانی گسترده است /لزوم توجه به روشنایی میادین در مناسبتهای مذهبی

نیاز است تا با اطلاع رسانی گسترده، اقدامات انجام شده در راستای حل مشکل چندین ساله بدهی کلان شهرداری قزوین به بانک شهر به اطلاع شهروندان قزوین برسد.

 به گزارش روابط عمومی شورای  اسلامی شهر قزوین،قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور شهردار  برگزار شد با بیان این مطلب اظهارکرد: با لطف و عنایت خداوند،همت و مساعدت اعضای شورا ششم و همدلی با مدیریت شهری شاهد حل و فصل گره چند ساله بدهی های شهرداری به بانک شهر بودیم .
 
 وی با بیان اینکه شیوه اطلاع رسانی این خبر مهم مورد نقد اعضای شوراست افزود:ضرورت داشت تا پس از توافق نهایی با بانک شهر بلافاصله در صحن شورا گزارش اقدامات ارایه می شدتا در جلسه ای با حضور اصحاب رسانه، صدا وسیما  با اعضای شورا این اقدامات به سمع ونظر شهروندان فهیم قزوین می رسید.
 
 اللهیاری در ادامه سخنانش اظهار امیدواری نمود ؛ این اقدام ارزشمند و تسویه کامل بدهی های شهرداری قزوین برای شهروندان و شهر قزوین خیر و برکات زیادی در پی داشته باشد و سایر چالشهای موجود درمدیریت شهری نیز با همت و همدلی پیگیری شود.
 
 وی در بخش دیگری از این جلسه  که با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد : وضعیت روشنایی معابر و میادین شهری در اعیاد جشنهای مذهبی باید مورد توجه قرار گیرد .
 
 رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه تامین روشنایی معابر یکی از مطالبات مهم شهروندان است ،خواستار نظارتهای بیشتر شرکت توزیع نیروی برق درخصوص روشنایی معابر و میادین شهر به ویژه در ایام برگزاری مراسمات مذهبی و اعیاد شد.
 
اللهیاری ادامه داد: همچنین لازم است تا روشنایی ورودی های شهر نیز مورد توجه قرار گیرد تا خاموشی نداشته باشیم.
 
 وی همچنین بر لزوم کیفی سازی وضعیت ایاب و ذهاب پرسنل شهرداری قزوین تاکید نمود و گفت: در برخی سازمانها حجم کار بالا نیست  اما تعداد حضور رانندگان آزانس بالاست لذا ضرورت دارد تا دراین خصوص کیفی سازی  مدنظر قرار گیرد.
 
 اللهیاری همچنین از تلاشهای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در برگزاری مناسبتها اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهر تقدیر و تشکر نمود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط