سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد ؛

برگزاری جشنواره کوک چهارم در قزوین

جشنواره "کوک چهارم "با هدف معرفی و اشاعه الگوهای زیست مومنانه،تصویر سازی از جلوه های اخلاقی در زیست شهری در دو بخش عکس و فیلم صد ثانیه ای برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: جشنواره کوک چهارم یا جلوه اخلاق در شهر به وظایف اجتماعی فراموش شده می پردازد و حس انسان دوستی را زنده می کند.

 
وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: معرفی و اشاعه الگوهای زیست مومنانه،تصویر سازی از جلوه های اخلاقی در زیست شهری،شناسایی و معرفی شهروندان مستعد در زمینه عکاسی و فیلم سازی،برگزاری نمایشگاه‌های فصلی از آثار برتر،بهره گیری از آثار برگزیده جشنواره در برنامه های فرهنگی و اجتماعی،تولید آثار فاخر جهت افزایش غنای گنجینه آثار سازمان از جمله مهم ترین اهداف این جشنواره می باشد.
 
اللهیاری، همچنین کسب و رزق حلال، یاریگری در اداره شهر ، احترام به حقوق همدیگر ،حفظ محیط زیست شهری ، همدلی و مهر ورزی، رعایت انضباط شهری، شور و نشاط در محله و حفظ اموال عمومی را به عنوان محورهای این جشنواره ذکر کرد.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با بیان اینکه برگزاری این جشنواره یکی از اقدامات خوب شهرداری قزوین است،خواستار افزایش هدایای بخش فیلم این جشنواره شد وگفت: بایستی از ظرفیت فیلمسازان جوان حوزه هنری نیز استفاده شود و در این بخش اطلاع رسانی گسترده صورت گیرد.
 
وی در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت، در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه تعرفه کرایه سرویسهای دربستی سازمان اتوبوسرانی برای سازمانها و نهادها گفت: پیشنهاد می شود تا استفاده خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بنیاد شهید از سرویسهای دربستی سازمان اتوبوسرانی به صورت رایگان باشد و مدارس دولتی و پایگاههای بسیج ،موسسات خیریه و هیاتهای ورزشی در کنار نهادهای بهزیستی و کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی به صورت 70 درصد تخفیف از این خدمات بهره مند شوند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط