سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

در جلسه تلفیق کمیسیون خدمات شهری با مالی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید شد؛

ضرورت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در سطح بوستان‌های شهر قزوین

در جلسه تلفیق کمیسیون خدمات شهری و شورایاری با مالی،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح مربوطه بر لزوم توجه به ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در سطح بوستانها تاکید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین، جلسه تلفیق کمیسیون خدمات شهری و شورایاری با مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضا، اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و صالحی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قزوین و با دستور کار بررسی لوایح مربوطه برگزار شد.

بر اساس این گزارش،صالحی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قزوین در توضیحاتی به بیان اقدامات سازمان در اسکان مسافران در بوستان‌ها اشاره نمود و از اجرای طرحهای جامع برای خدمات مطلوب به مسافران نوروزی  و اسکان مسافران در بوستان ها اعلام آمادگی نمود.

گفتنی است؛ اعضای کمیسیون به منظور میزبانی از مسافران نوروزی در سخنانی خواستار ارایه خدمات مطلوب در بوستان‌ها ها جهت اسکان مسافران از جمله محل نمازخانه ها، جانمایی شارژ تلفن همراه و مکان شستشوی ظروف شدند.  

همچنین از سوی اعضای شورا مباحثی از قبیل نظافت سرویس‌های بهداشتی،گل کاری سطح شهر،رفع نواقص روشنایی بوستانها، رفع نقص شیرآلات شستشوی آب نماها،رفع مشکل ست های ورزشی،بررسی وضعیت سطل‌های زباله در بوستان‌ها و باز بودن نمازخانه های سطح شهر به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مطرح گردید.

در بخش دوم این جلسه لایحه شهرداری قزوین پیرامون واگذاری به صورت اجاره مکان سابق فروشگاه رفاه در میدان مادر از طريق انجام تشریفات مزایده نسبت به واگذاری پنج ساله و با قیمت کارشناسی باحضور اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مورد بحث و بررسی و تایید قرار گرفت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط