سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۰۲

رئیس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

از ظرفیت سرمایه گذاران در منطقه نمونه گردشگری باراجین استفاده شود/پروژه های عمرانی بر اساس اولویت و نیاز مردم اجرایی شوند

منطقه نمونه گردشگری باراجین ظرفیتهای زیادی در حوزه جذب گردشگر دارد که بایستی با استفاده از توان سرمایه گذاران از این ظرفیتهای مغفول مانده استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین،ولی چگینی رئیس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین اظهار کرد:به منظور ایجاد درآمدهای پایدار ضرورت دارد تا از ظرفیتهای بی نظیر گردشگری در بوستان باراجین وه مغفول مانده است  با بهره مندی از توان سرمایه گذاران استفاده شود.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه بایستی در اجرای پروژه های عمرانی به اساس اولویت آنها توجه شود افزود: مدیریت شهری قزوین باید در اجرای پروژه های عمرانی بر اساس سیاستهای شورای ششم و میزان نیاز شهروندان توجه نماید.
 
وی تاکید کرد: شهروندان پروژه های ملموس را به عینه می بینند و باعث رضایت مندی آنها خواهد شد لذا ضرورت دارد تا پروژه های عمرانی بر اساس نیاز مردم اولویت بندی و اجرایی شود.

چگینی همچنین بر ضرورت توجه به احداث سرویس بهداشتی در نقاط مختلف شهر تاکید نمود و خواستار افزایش اعتبار این ردیف در  بودجه سال آتی شهرداری شد.

وی همچنین در جریان بررسی بودجه پروژه های عمرانی بر لزوم اجرای فاز سوم بهسازی محور نسیم شمال و اتصال بلوار امام علی(ع) به اتوبان زنجان تاکید نمود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط