یکشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۷

مهری السادات تقوی ،

طرح جامع و ویژه کمک عمرانی به مساجد شهر قزوین تهیه و ارایه شود

به منظور برقراری عدالت و هدفمند شدن ،بایستی طرح ویژه و جامعی برای کمک عمرانی به مساجد شهر قزوین تهیه شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،مهری السادات تقوی رییس کمیسیون شهرسازی،املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در اولین جلسه علنی شورا درسال جاری با بیان این مطلب اظهار کرد: کمک عمرانی به مساجد شهر قزوین باید هدفمند و با برنامه باشد و متناسب با خدمات و اقدامات مساجد صورت گیرد .
 
وی همچنین افزود: شایسته است تا به جای کمک نقدی به مساجد متناسب با نیاز هر مسجد اقلامی تهیه و به آنها ارایه شود.
 
تقوی تاکید کرد: برخی مساجد درآمد پایدار دارند و نیازی به مساعدت شهرداری ندارند اما برخی مساجد با توجه به مشکلاتی که در حوزه عمرانی و ساخت و ساز دارند نیاز دارند تا مساعدت بیشتری از سوی مدیریت شهری شوند؛ لذا پیشنهاد می شود که طرح جامع و ویژه ای در راستای هدفمند شدن کمک عمرانی به مساجد شهرقزوین تهیه و تدوین شود و متناسب با آن مساعدتها پرداخت شود.
 
وی همچنین بر ضرورت توجه مدیریت شهری به تبلیغات و اطلاع رسانی برنامه ها و اقدامات تاکید نمود و گفت: خوشبختانه در نوروز امسال برنامه های متنوعی در سطح شهر قزوین توسط مدیت شهری برگزار شد، اما نمود بیرونی این برنامه ها در سطح شهر خوب نبود.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین افزود: باید با استفاده از ظرفیت بیلبودها و فضاهای تبلیغاتی سطح شهر این برنامه ها را به صورت گسترده اطلاع رسانی شود تا شهروندان در جریان اقدامات و تلاشهای مدیریت شهری قرار گیرند.
 
 رییس کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در بخش دیگری از جلسه به قرائت مغایرتهای اعلامی مصوبات شورا که از سوی هیات تطبیق شهرستان قزوین ارایه شده بود پرداخت تا در جلسه صحن و با حضور تمامی اعضای شورا نسبت به هر کدام از آنها تصمیم گیری شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط