یکشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۷

علی فرمانی،

جزیره‌ای عمل کردن مهمترین معضل حوزه فرهنگ است / بانک اطلاعات املاک شهرداری به شورا ارائه شود

جزیره‌ای عمل کردن از مهمترین معضلات حوزه فرهنگ است و بایستی در این حوزه مسنجم و با برنامه مدون اقدامات صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهرقزوین، در جلسه علنی شورا که با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد:  یکی از مهمترین موانع و مشکلات در انجام کارها و اقدامات فرهنگی، جزیره‌ای عمل کردن نهادها و دستگاه‌های مسؤول است.
 
وی افزود: اقدامات جزیره ای نهادهایی که داعیه کارفرهنگی دارند باعث خواهد شد تا بازخوردی از اقدامات در میان اجتماع نبینیم .
 
به گفته رییس شورای اسلامی شهر قزوین داشتن برنامه مدون و مسنجم در حوزه فرهنگ باعث خواهد شد تا منشا خیرو اثرات خوبی شود و بسیاری از معضلات فرهنگی نیز حل و فصل شود .
 
فرمانی  افزود: شورا و مدیریت شهری قزوین در حد توان تعامل و همکاری خوبی با مجموعه اداره فرهنگ وارشاد استان خواهد داشت و دراین راستا پیشنهاد می شود مطالبات و زمینه همکاری ها میان دو نهاد به صورت مکتوب به شورا ارایه گردد تا بتوانیم در راستای وظایف و چارچوب قانونی برای اجرایی شدن آنها برنامه ریزی نماییم.
 
وی دربخش دیگری از سخنانش در این جلسه در تذکری خواستار ارائه بانک اطلاعات املاک شهرداری قزوین شد و گفت: باید شهرداری قزوین به این مطالبه مهم شورا توجه نماید و بانک اطلاعات املاک را به شورا ارایه کند.
 
فرمانی در ادامه سخنانش به نارضایتی شهروندان از وضعیت آسفالت خیابانها و معابر شهری اشاره داشت وگفت: نامناسب بودن وضعیت آسفالت معابر و خیابانهای شهرق قزوین موجب نارضایتی و مراجعه و تماسهای مکرر شهروندان به اعضای شورا شده است لذا ضرورت دارد شهرداری قزوین در اسرع وقت نسبت به ترمیم ترانشه ها و آسفالت معابر شهر قزوین و افزایش کیفیت آسفالت  اقدام نماید.
 
فرمانی در ابتدای این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات شهروندان در لیالی قدر  از حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار قزوین در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه قزوین درحضوری پرشور و انقلابی در روز قدس بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران جهان زدند و برگ زرین دیگری به افتخارات نظام افزودند لذا شایسته است مسئولان قدردان این مردم باشند و با تمام توان خود در عرصه های مختلف در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط