یکشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۷

ولی چگینی،

وضعیت آسفالت معابر و خیابانها زیبنده کهن شهر قزوین نیست/ لزوم راه اندازی نهضت آسفالت توسط شهرداری

وضعیت آسفالت معابر و خیابانهای شهر زیبنده شهر وشهروندان قزوین نیست و مدیریت شهری قزوین بایستی در روکش آسفالت و ترمیم ترانشه ها با همت جهادی وتلاشی مضاعف اقدام نماید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین،در جلسه علنی شورا با بیان اینکه وضعیت آسفالت معابر و خیابانهای شهر قزوین اصلا مناسب نیست اظهار کرد: یکی از مهم ترین وظایف شهرداری ها آسفالت خیابانها و معابر شهری است که در اثر پرداختن مناسب به این وظیفه رضایت شهروندان نیز حاصل خواهد شد.
 
وی افزود: در حال حاضر وضعیت آسفالت خیابانها و معابر شهر قزوین اصلا زیبنده شهروندان قزوین نیست و نارضایتی های متعدد شهروندان را در پی داشته است.
 
وی با بیان اینکه نامناسب بودن آسفالت و وجود ترانشه ها در خیابان ها باعث آسیب به خودروها خواهد شد خواستار رسیدگی عاجل شهرداری قزوین به این موضوع شد .
 
چگینی با تاکید براینکه ردیف اعتباری آسفالت در بودجه سال جاری شهرداری قزوین ۱۹۰ میلیارد تومان است تصریح کرد:اقدامات شهرداری قزوین در حوزه آسفالت و ترمیم ترانشه ها قابل قبول نیست و باید با تلاش و همت جهادی نهضت آسفالت در شهرداری قزوین راه اندازی شود تا رضایت مندی شهروندان را شاهد باشیم .
 
 رییس کمیسیون مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از این جلسه که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد در سخنانی بر لزوم احداث سالن کنسرت استاندارد در قزوین تاکید نمود و گفت: ایجاد سالن کنسرت و سالن همایش‌های بزرگ از مواردی است که مغفول مانده است و باید در این حوزه اقدامات خوبی انجام شود.
 
چگینی همچنین خاطر نشان کرد: متاسفانه در کشور ما در چند سال اخیر شادی مردم مغفول مانده و جا دارد هر مسئولی هر چقدر که می‌تواند کمک کند تا دل مردم شاد شود و دراین راستا توجه به زیرساختهای هنری از قبیل ایجاد ‌آمفی تئاتر و سینمای روباز می تواند مثمر ثمر باشد .
 
این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: آمفی تئاتر روباز قابلیت استفاده چند منظوره دارد و می‌توان از آن هم برای اجرای تعزیه و هم تئاتر استفاده کرد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط