سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۹

برگزاری جلسه کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین در تالار مردم

جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی برنامه های حوزه بانوان در مدیریت شهری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست فاطمه اشدری و با حضور مهری السادات تقوی، برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و با هدف بررسی برنامه های حوزه بانوان و خانواده مدیریت شهری قزوین برگزار شد.

براساس این گزارش؛اشدری رییس این کمیسیون در سخنانی ضمن گرامیداشت آیین پنجاه بدر اظهار کرد: باغستان ظرفیت بی نظیری است که شهروندان قزوینی در مناسبتهای مختلف از جمله آیین پنجاه بدر  از آن برای تفریح و سرگرمی و فضای سبز و تلطف روحیه استفاده می کنند بر این اساس باید توجه ویژه ای به باغستان سنتی قزوین صورت گیرد.

وی افزود: در راستای احیای فضاهای باغستان در سال جاري چند چاهخانه  تعمیر و مرمت می شوند تا جایگاهی برای بازدید و فضای گردشگری شهر قزوین باشد.

همچنین پیرامون جشنواره عکس با موضوع خانواده و نحوه برگزاری آن در این جلسه با حضور برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و نوراله پور عکاس پیشکسوت قزوین بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است ؛ در این جلسه بر لزوم نظارت دقیق بر کار فرهنگسراها و تخصصی شدن آنها تاکید شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط