سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۹

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین خواستار شد؛

احداث پل عابر پیاده رمپ دار در ناحیه شهری مشعلدار

برای تردد آسان شهروندان مشعلدار و تردد ایمن ضرورت دارد تا شهرداری قزوین نسبت به احداث پل عابر رمپ دار در این محور اقدام نماید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا در طرح دیدگاه خود پیرامون طرح جابجایی پل عابر پیاده در بلوار اسدآبادی و انتقال آن به بلوار آیت اله خامنه ای گفت:باید فرهنگسازی درخصوص استفاده مردم از پلهای عابر پیاده در سطح شهر صورت گیرد تا شاهد آمار تصادفات منجر به فوت در زیر پلهای عابر نباشیم.
 
وی همچنین خواستار احداث پلهای عابر پیاده رمپ دار در قزوین شد و گفت: باید مانند بسیاری از شهرهای دیگر پلهای عابرپیاده را به صورت رمپ دار احداث کنیم تا شهروندان در تردد با مشکل مواجه نشوند.
 
وی افزود: احداث پلهای عابر رمپ دار، امکان عبور موتورسیکلت و دوچرخه و کالسکه را بر روی آن فراهم می کند و شهروندان می توانند با ایمنی و آسان از آن تردد نمایند .
 
صلح جو همچنین خواستار احداث پل عابرپیاده در مشعلدار به صورت رمپ دار شد و گفت: برای تردد آسان شهروندان مشعلدار و تردد ایمن ضرورت دارد تا شهرداری قزوین نسبت به احداث پل عابر رمپ دار در این محور اقدام نماید.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط