سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۹

فصیحی رامندی ،

لزوم اطلاع رسانی مناسب از برنامه های مدیریت شهری قزوین در سطح شهر

به منظور آگاهی و اطلاع شهروندان از اقدامات مدیریت شهری قزوین از جمله برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی ضرورت دارد تا در سطح شهر اطلاع رسانی مناسبی شکل گیرد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین، فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: اطلاع رسانی و تبیین برنامه‌های شورا و شهرداری حق مردم است و در این راستا باید روابط عمومی و  سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین نسبت به اطلاع رسانی برنامه ها و اقدامات در سطح شهر اقدام نماید.
 
وی افزود: اقدامات و تلاشهای خوبی از سوی شورا و شهرداری قزوین صورت گرفته که شایسته است اطلاع رسانی های گسترده نظیر نصب بنر، بیلبورد و یا استفاده از ظرفیت رسانه ها صورت گیرد.
 
وی با اشاره به برگزاری سومن آیین تجلیل از ورزشکاران قهرمان استان توسط شورا و شهرداری قزوین خاطر نشان کرد: لازم است تا در اسرع وقت نسبت به فضاسازی شهری از قبیل نصب بنر، بیلبورد و انعکاس اخبار و اطلاعات این مراسم برای اطلاع شهروندان اقدام شود.
 
وی تاکید کرد: همچنین ضرورت دارد از مسئولان استانی از قبیل امام جمعه معزز، استاندار قزوین و سایر مقامات کشوری و ورزشکاران مطرح و بنام برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آید.
 
 فصیحی در ادامه جلسه که به بررسی طرح جابجایی پل عابر پیاده در بلوار اسدآبادی و انتقال آن به بلوار آیت اله خامنه ای اختصاص داشت گفت: در بلوار آیت اله خامنه ای بیشتر تردد ها به دلیل وجود نمایندگی خودرو است که می توان در طرح مشارکتی ، مدیریت این شرکت نسبت به احداث پل عابر اقدام نماید و در ازای این اقدام برای مدتی فضای تبلیغاتی وعواید حاصل از آن را در ازای ساخت پل به این شرکت واگذار نمود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط