یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۴

حسین صلح جو،

مراسم اجلال پیر غلامان و ذاکران اهل بیت(ع) در ماه محرم برگزار شود

مدیریت شهری قزوین مراسم اجلال و بزرگداشت پیرغلامان و ذاکران اهل بیت (ع) را در آستانه ماه محرم در دستور کار قرار دهد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین،درجلسه کمیسیون فرهنگی ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده توسط شهردار قزوین و سازمان فرهنگی ورزشی در برگزاری مراسم اجلال قهرمانان ورزشی استان اظهار کرد: تقدیر از زحمات و تلاشهای قهرمانان ورزشی استان اقدام شایسته ای بود که مدیریت شهری قزوین با همراهی اعضای شورا انجام داد که به سهم خود از همت شهردار قزوین و سازمان فرهنگی ورزشی در برگزاری این برنامه قدردانی می نمایم.
 
وی همچنین تاکید کرد: این برنامه ها باید مستمر باشد تا در جوانان بتوانیم قهرمان پروری کنیم همچنین باید مراسمات تجلیل درهمه بخشهای فرهنگی علمی وقرآنی نیز صورت گیرد.
 
صلح جو خاطر نشان کرد: دراین راستا پیشنهاد می شود تا مراسم اجلال و بزرگداشت پیر غلامان وذاکران اهل بیت (ع) و خادمان هیاتهای مذهبی را در دستور کارداشته باشیم .
 
وی با بیان اینکه در طول تاریخ شیعه، مداحی و روضه خوانی نقش بسیار ارزنده ای داشته تصریح کرد:  می توان برنامه تکریم وبزرگداشت مادحین و پیرغلامان اهل بیت(ع) را متناسب با ایام ماه محرم در قزوین برگزار نمود .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط