شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۳۰

شورای اسلامی شهر قزوین در هفته ای که گذشت

منتخبین مردم در پارلمان محلی قزوین هفته گذشته را با برپایی یک جلسه علنی در تالار مردم، بازدید از مناطق چهارگانه شهرداری و دیدار با مراجعین این مناطق، برگزاری نشستهای مختلف در قالب کمیسیونهای تخصصی شورا ، بررسی میدانی مشکلات نواحی مختلف شهری، بازدید از پروژه های شهری و برگزاری مراسم تقدیر از بازیکنان و عوامل اجرایی و فنی تیم فوتبال شمس آذر به پایان رساندند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،اعضای شورا طی این مدت یک جلسه علنی شورا در سال جاری را به ریاست علی فرمانی در تالار مردم برگزار نمودند و طی آن لایحه مساعدت یک ونیم میلیارد تومانی مدیریت شهری قزوین به تیم شمس آذر قزوین را به تصویب رساندند ،همچنین با حضور زندی مدیر عامل این تیم در صحن علنی شورا اعضا هر کدام ضمن قدردانی از تلاشهای بازیکنان و عوامل اجرایی و فنی این تیم شورا و مدیریت شهری را همراه و حامی تیم در رقابتهای لیگ برتر دانستند.
 
 این گزارش می افزاید:حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه مدیران شهری قزوین در میز خدمت مسجد النبی (ص) در محل اقامه نماز جمعه شهر قزوین به منظور پاسخگویی به مطالبات و درخواستهای شهروندان و حضور در مراسم تجلیل از ورزشکاران قهرمان در رشته های مختلف که به همت شورا وشهرداری قزوین برگزار شداز دیگر عملکرد این نهاد مردمی در هفته گذشته بود.
 
 از دیگر اقدامات اعضای شورا در هفته اخیر برپایی جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضا و برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بود که  با هدف بررسی لوایح و نامه های واصله در تالار مردم این نهاد برگزار شد همچنین در این جلسه تمهیدات برگزاری جشن قهرمانی و تقدیر از بازیکنان و عوامل تیم شمش آذر مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
 
این گزارش خاطر نشان می کند :در مدت مذکور جلسه تلفیق کمیسیونهای خدمات شهری و شورایاری،عمران، ترافیک و امور زیربنایی و شهرسازی ،املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی مشکلات و چالشهای احداث پارکینگ خودروهای سنگین در شهرک دانش برگزار شد.
   
گفتنی است ؛ اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در هفته اخیر به منظور ارزیابی پیشرفت پروژه های شهری از پروژه در حال ساخت تئاتر شهر بازدید نمودند.
 
همچنین در هفته اخیر به مناسبت صعود افتخارآمیز تیم شمس آذر قزوین طی مراسمی توسط شورا و شهرداری قزوین از تلاشهای بازیکنان و عوامل اجرایی این تیم قدردانی شد.
 
دیدار مردمی فرمانی رییس شورای اسلامی شهرقزوین در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در دفتر خود به منظور رسیدگی و پیگیری مشکلات شهروندان از دیگر عملکرد منتخبین مردم در نهاد شوراها بود.
 
در هفته ای که سپری شد؛ اعضای شورای اسلامی شهر قزوین  و تعدادی از مدیران شهرداری قزوین از کارخانه دانش بنیان  فرابرد (تولید پهباد) قزوین بازدید نمودند.
 
بر پایه این گزارش؛ اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با حضور در مناطق چهارگانه شهرداری که روزهای یکشنبه هر هفته و در قالب ملاقات عمومی صورت می پذیرد با مراجعین این مناطق دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتند ؛ رویکردی که در مجموع با دستاورد رسیدگی به موضوعات حقوقی ، درآمد ، نوسازی ،ماده صد، معماری و شهرسازی پرونده های مراجیعن از طریق اخذ نظر کارشناسان مربوطه همراه بود.

همچنین در هفته ای که گذشت مهری السادات تقوی رئیس کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین و سخنگوی اجلاس روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استانها در پنجمین اجلاس این کمیسیون که در اصفهان برگزار شد، حضور یافت.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط