یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۳۱

بررسی برنامه های شهرداری در دهه کرامت و روز ملی مقاومت و پایداری

در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر برنامه‌های مدیریت شهری قزوین در ایام دهه کرامت و روز ملی مقاومت و پایداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضا نصراللهی معاون مالی و اقتصادی، برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی، منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی و با هدف بررسی برنامه های مدیریت شهری قزوین در دهه کرامت و روز مقاومت و پایداری در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه کرامت بر لزوم توجه و نگاه ویژه مدیریت شهری قزوین در فضاسازی شهری و اجرای برنامه های متناسب با این این ایام تاکید نمود.

وی ادامه داد: در آغازین روزهای خرداد ماه مناسبت سوم خرداد روز ملی مقاومت و پایداری و آزاد سازی خرمشهر را در پیش داریم که در تاریخ دفاع مقدس بی نظیر و فراموش نشدنی است لذا باید برای اجرای برنامه های متناسب با این ایام برنامه ریزی های لازم با نهادها و دستگاههای مرتبط صورت گیرد.

اللهیاری همچنین خواستار شروع دیدار مدیریت شهری با خانواده معزز شهدا متناسب با ایام سوم خرداد ، روز مقاومت و پایداری شد و گفت : این سنت حسنه طی سالهای اخیر از سوی شورا و مدیریت شهری صورت می گرفت که کمرنگ شده و لازم است تا در ایام متناسب با آزاد سازی خرمشهر، بازدید ها شروع و به صورت مستمر ادامه یابد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی برای بانوان در بوستانها در دهه کرامت،اکران فیلم در نواحی منفصل شهری و برگزاری یادواره های شهدا از جمله اقدامات خوبی است که می تواند در دستور کار قرار بگیرد.

وی همچنین از تلاشهای شهردار،معاونت اقتصادی و مالی ، سازمان فرهنگی و دیگر  سازمان های مرتبط شهرداری قزوین در برگزاری برنامه های تجلیل از ورزشکاران قهرمان و تقدیر از بازیکنان و عوامل اجرایی تیم فوتبال شمس آذر تشکر  نمود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین همچنین ضمن تشکر از همراهی معاونت مالی و اقتصادی بر لزوم تامین اعتبار به موقع و به روز سازمانهای فرهنگی ورزشی و زیباسازی برای اجرای برنامه های مناسبتی و فضاسازی شهری تصریح کرد.

نصراللهی معاون مالی و اقتصادی شهرداری قزوین نیز در سخنانی در این جلسه از آمادگی این معاونت در تامین به موقع اعتبارات مورد نیاز سازمانهای شهرداری قزوبن به ویژه سازمان فرهنگی ورزشی و زیباسازی خبر داد.

گفتنی است؛ منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در سخنانی به بیان برنامه‌های این سازمان در فضاسازی شهری متناسب با ایام دهه کرامت و سوم خرداد روز پایداری و مقاومت از جمله نصب ده کتیبه المان نوری شمس الشموس، ۳۸۰ پرچم عمودی و نصب پرچمهای مناسبتی اشاراتی داشت.

در ادامه برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین نیز در سخنانی به بیان برنامه های این سازمان در مناسبت دهه کرامت پرداخت و گفت: فضاسازی شهری و نصب طرحهای مرتبط با عفاف وحجاب و تبریک دهه کرامت و طرحهای دخترانه،برگزاری برنامه برای خانواده های بیش از سه فرزند برگزاری جشن خانوادگی،محفل انس با قرآن برگزاری جشنواره بادبادکها در بوستان باراجین، برگزاری ۱۲ ابر بازی برای بچه های شهر،تدارک جشن در زندان بند نسوان،جشن خانوادگی در ملاخلیلا،برگزاری جشن‌های محلی  از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: برای مناسبت سوم خرداد ماه روز مقاومت و پایداری  نیز برنامه های اکران فیلم غریب در سالن بانو و نواحی منفصل شهری و محلات کم برخوردار،بازدید از خانواده های شهدای بیت المقدس و فتح خرمشهر و بر نامه ریزی برای حضور خادمین امام رضا (ع) در صحن شورا و دهها برنامه متنوع فرهنگی ورزشی برای این روز از سوی سازمان فرهنگی ورزشی برنامه ریزی شده است.

این گزارش خاطر نشان می کند؛ اعضای کمیسیون نیز در سخنانی بر لزوم توجه به تخصیص اعتبارات مورد نیاز سازمانهای فرهنگی ورزشی و سازمان زیباسازی و باعستان سنتی ،تقدیر از روابط عمومی های مدیریت شهری به مناسبت روز روابط عمومی و اجرای برنامه های مناسبتی در نواحی منفصل شهری تاکید نمودند.

گفتنی است ؛ در این جلسه به تعدادی از نامه های واصله رسیدگی شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط