سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۲

بررسی شش لایحه املاکی در کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین

اعضای کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه این کمیسیون شش لایحه شهرداری قزوین در حوزه املاک و شهرسازی را مورد بررسی کارشناسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون شهرسازی، املاک وحقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهری السادات تقوی و با حضور اعضا و مدیران شهری و با هدف بررسی لوایح املاکی در تالار مردم برگزار شد.

این گزارش می افزاید:لایحه شهرداری قزوین پیرامون درخواست صندوق ذخیره کارکنان شهرداری مبنی بر عدم پرداخت بهای خدمات آماده سازی در پنج قطعه زمین شهرک عظیمیه مورد بررسی قرار گرفت و برای تصمیم گیری نهایی به صحن شورا ارجاع شد.
 
در ادامه جلسه لایحه شهرداری در منطقه دو مربوط به واگذاری یک قطعه زمین شارع متروکه با کاربری مسکونی جهت تجمیع به پلاک مجاور با قیمت کارشناسی بررسی و به تایید رسید.

براساس این گزارش، همچنین لایحه  توافق شهرداری قزوین با هومن درخشان مبنی بر تملک دو دانگ مشاع در اراضی سرتک که در طرح فضای سبز قرار دارد بررسی و  مقرر شد  پس از بازدید نسبت به تصمیم گیری لایحه صورت گیرد.

همچنین گفتنی است؛ لایحه صدور مجوز ساخت در اراضی قولنامه ای در اراضی نجف آباد، وثوق آباد،حسن آباد و ارنجک مبنی بر نحوه اخذ سرانه و سهم شهرداری با توجه به مصوبه جدید ممنوعیت صدور مجوز ساخت در اراضی قولنامه ای از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر گردید به منظور تعیین تکلیف در این حوزه جلسه ویژه ای با حضور مدیران مربوطه برگزار شود.

 در ادامه جلسه نیز لايحه توافق با اداره کل راه و شهرسازی مبنی بر توافقات کلیات انتقال ششدانگ اراضی فاز سوم شهرک دانش به نام اداره کل راه و شهرسازی بررسی و در این خصوص تصمیم گیری شد.

همچنین استفساریه شرکت عمران و مسکن سازان مبنی بر مشخص نمودن کارشناسی پلاک ها در طرح تملک پلاکهای باقیمانده هادی آباد بر اساس زمین انشعابات و اعیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط