جمعه ۱۴۰۲/۰۳/۱۹

قاسم اللهیاری،

لزوم نظارت و کنترل جدی مدیریت شهری بر بوستان شقایق قزوین/ به مدیریت فرهنگی و هنری در بوستانها توجه شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار نظارت و کنترل شهرداری قزوین بر مسائل و اتفاقات ضدفرهنگی در بوستان شقایق قزوین شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: وجود امنیت در فضاهای سبز مهم‌ترین مطالبه عمومی و نیز مؤثرترین عامل در سرزندگی، شادابی و پویایی یک شهر محسوب می شود.

وی با بیان اینکه طبق بازدید صورت گرفته و مطالبات شهروندان مسایل ضدفرهنگی در بوستان شقایق مشاهده می شود افزود: طبیعی است که در صورت فقدان نظارت و پایش لازم، ناخواسته شرایط برای وقوع بسیاری از جرائم و مسایل ضد فرهنگی در بوستانها و فضای سبز مهیا می شود لذا باید مدیریت و کنترل ویژه ای در این بوستان صورت گیرد.

اللهیاری تاکید کرد: در بوستان شقایق تفکیک زمانی مشخصی برای ورزش بانوان و آقایان وجود ندارد و همین امر زمینه ساز ایجاد بسیاری از مسائل ضد ارزشی و ضد فرهنگی شده است.

به گفته وی متاسفانه نیروهای حفاظتی مستقر در این مجموعه نیز تذکرات لازم را نمی دهند و ظاهرا با این وضعیت همراهی نیز می کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با تاکید بر اینکه مدیریت شهری باید به وظایف قانونی خود در اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی مناسب در بوستانها عمل نماید، خاطر نشان کرد: در فضاهای سبز شهری همان‌گونه که عرصه برای تفریح و تفرج شهروندان فراهم است به همان موازات نیز فضا برای بروز برخی ناهنجاری‌ها و مشکلات نیز مهیاست و همین عوامل به‌خودی‌خود می‌تواند آرامش و امنیت خاطر شهروندان را به چالش بکشند.

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط