یکشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۱

مهدی خانی،

بررسی طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی در جلسه آتی کمیسیون عمران

با اصلاح خطوط در ناوگان اتوبوسرانی شهر قزوین بسیاری از مشکلات موجود دراین سیستم حل و فصل خواهد شد و در این راستا طرح این موضوع در جلسه آتی کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین بررسی خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،مهدی مهدی خانی دبیرو رییس کمیسیون عمران ،ترافیک و امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد طی سخنانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به مشکلات ایجاد شده در ناوگان اتوبوسرانی تصمیم مقطعی برای رایگان شدن استفاده از این ناوگان برای شهرندان اتخاذ شد که البته با بررسی طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی شهر قزوین و تصویب آن مشکلات این حوزه تاحدودی برطرف خواهد شد.
 
وی ادامه داد:در جلسه آتی کمیسیون عمران این طرح به جهت اهمیت آن بررسی خواهد شد و از اعضای شورا درخواست دارم که در این جلسه برای بررسی دقیق تر و استماع نظرات حضور یابند.
 
وی در بخش دیگری از این جلسه در خصوص دولایحه عمرانی که مربوط به ترک تشریفات خرید مصالح سنگی و اجرای باکس ولوله ترافیکی در پروژه اتصال پل امام رضا(ع) به پل ابوترابی بود و مورد تصویب اعضا قرار نگرفته بود،خواستار بررسی بیشتر این دولایحه در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهرقزوین شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط