سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۴

رییس شورای اسلامی شهرقزوین:

بوستان های قدیمی شهر قزوین بازپیرایی شود

بازپیرایی و توجه به بوستانهای قدیمی شهر قزوین در دستور کار مدیریت شهری قزوین قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد خواستار بهسازی و بازپیرایی بوستانهای قدیمی شهر شد وگفت: برای احداث و ایجاد یک بوستان جدید هزینه های زیادی صرف می شود و لذا می توانیم با بازپیرایی بوستانهای قدیمی خدمات خوبی به شهروندان ارایه نماییم.
 
وی افزود: همچنین بر لزوم حل مشکل تردد و روشنایی بوستان دهخدا تاکید نمود و گفت: با تصویب لایحه خرید و اجرای تاسیسات برقی در بوستان دهخدا شاهد روشنایی بوستان خواهیم بود و در ادامه بازپیرایی بوستان باید مشکل تردد شهروندان و پارکینگ خودروها را در این بوستان حل نماییم .
 
وی در ادامه جلسه با بیان اینکه مدیریت شهری قزوین باید اهتمام جدی در تحقق بودجه امسال داشته باشد خاطر نشان کرد: اعضای شورا درجلسات متعدد وقت زیادی صرف بررسی بودجه می کنند و پس از ابلاغ موارد را پیگیری می کنند اما متاسفانه بعد ازپنج ماه از گذشت سال 30 درصد بودجه هم محقق نشده و در  برخی از موارد با فشار اعضای شورا شاهد اجرای برخی پروژه ها هستیم.
 
    فرمانی در طرح دیدگاه خود  پیرامون لایحه تهیه اطلس جامع سرمایه گذاری گفت: در گذشته مگر اطلس سرمایه گذاری وجود داشت که شاهد حضور سرمایه گذار و اجرای پروژه های متعدد در زمینه سرمایه گذاری بودیم یا اینکه تفکر مدیران این بود که باید  از ظرفیتهای سرمایه گذاری استفاده شود .
 
 رییس شورای اسلامی شهر قزوین  همچنین تصریح کرد: این هراس در اعضای شورا وجود دارد که آیا با صرف زمان و اعتبار و تهیه اطلس سرمایه گذاری درآینده این موضوع عملیاتی خواهد شدیا فقط به کتابچه ای برای قفسه کتابخانه تبدیل خواهد شد .
                                                                                                                                                                                                                                                          وی همچنین حادثه تروریستی و حمله ددمنشانه و جنایت وحشیانه عناصر تکفیری و دشمنان قسم خورده جهان اسلام در تعرض به حریم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام که منجر به شهادت زائران آن آستان مقدس شد را محکوم نمود.

 فرمانی در ادامه به مناسبت تقویمی ۲۶مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشار ه نمود و گفت: ضمن تبریک این روز به آزاده سرافراز آقای فصیحی رامندی باید قدردان این عزیزان باشیم و ایستادگی و مقاومت آنان را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط