یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۹

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

تسریع در پیگیری مطالبات مردمی در واحد 137 شهرداری قزوین

سامانه 137 یکی از موثر ترین راه های ارتباطی بین شهروندان و مدیریت شهری به حساب می آید و شهروندان از طریق این سامانه مسائل و مشکلات شهری را در میان می گذارند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین ،در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: نوک تیز پیکان ارتباط شهرداری با مردم سامانه 137 است و به نوعی این مرکز پیشانی شهرداری بوده و عملکرد آن در میزان رضایت شهروندان بسیار موثر است .
 
وی ادامه داد:ضرورت دارد تا امکانات و تجهیزات مورد نیاز این مرکز فراهم شود تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رفع مشکلات مطرح شده در این سامانه نماییم .

چگینی همچنین خواستار اجرای اقدامات فوری توسط پیمانکار 137 در مناطق شهری شد و گفت: در ابتدا باید اقدامات فوری و مشکلات شهروندان توسط پیمانکار رفع گردد و همچنین واحد 137 درکنار واحد عمرانی مناطق به عنوان ناظر پیمانکار قرار گیرند.
 
به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین هر چه قدر واحد 137 شهرداری تقویت گردد میزان رضایت شهروندان افزایش می یابد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط