یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۴

رییس شورای اسلامی شهر قزوین:

شهرداری در اسرع وقت نسبت به پرداخت معوقه ترمیم حقوق کارکنان زحمتکش اقدام کند

علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، خواستار پرداخت معوقه ترمیم حقوق کارکنان شهرداری قزوین در اسرع وقت شد.

 وی با اشاره به نامه ابلاغی ریاست سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و نامه دیوان محاسبات کشور در این خصوص گفت: مطالبات ترمیم حقوق کارکنان شهرداری برابر بخشنامه  ابلاغی از سازمان شهرداری‌ها به تاریخ ابلاغ بخشنامه مطابق رای دیوان عدالت اداری پس از صدور احکام کارگزینی از محل اعتبارات دیون بصورت قانونی قابل پرداخت می باشد.

 فرمانی با اشاره به ابلاغ نامه شورا در این زمینه به شهرداری قزوین  تصریح کرد: براین اساس ضروری است شهرداری قزوین هر چه سریعتر لایحه پرداخت مطالبات ترمیم حقوق کارکنان را به شورا ارئه نماید.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی کارکنان شهرداری، پرداخت به موقع مطالبات کارکنان را ضروری خواند و افزود: ما از مشکلات موجود معیشتی پرسنل شهرداری بی اطلاع نیستیم و امیدوارم با پرداخت این مطالبات قانونی کارکنان، بخش کوچکی از مشکلات آنان مرتفع شود.

فرمانی به ارتباط سطح رضایتمندی کارکنان و سطح کیفی خدمات شهرداری اشاره کرد و خاطر نشان کرد: کاهش دغدغه معیشتی پرسنل سبب افزایش انگیزه ، عملکرد بهتر و افزایش سطح رضایتمندی آنها شده و این مهم در نهایت به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر کیفیت خدمات رسانی به شهروندان تاثیرگذار خواهد بود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط