یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۴

رییس شورای اسلامی شهر قزوین در نشست با مدیران ارشد استان اعلام کرد ؛

آمادگی شورا و شهرداری قزوین در توسعه زیرساختهای گردشگری

شورا و شهرداری قزوین در توسعه زیر ساختهای گردشگری آماده همکاری با مدیران ارشد استان است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در نشست مشترک با مدیران ارشد  استان که در تالار مردم این نهاد برگزار شد اظهار کرد: تعاملات و همدلی ها در سایه نششستهای مشترک با مدیران ارشد استان حاصل خواهد شد و امیدواریم برآیند این  جلسات به پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر شهر قزوین منتج شود.
 
وی ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه مدیریت استان در پیشبرد امور و اهداف برای پشرفت و تعالی شهر قزوین افزود: همه تلاشها در مجموعه شورا و مدیریت شهری قزوین  در راستای افزایش خدمت رسانی به شهروندان و رضایت حداکثری می باشد.
 
 فرمانی با اشاره به سخنان کاظمی سرپرست فرمانداری قزوین پیرامون برگزاری انتخابات تاکید کرد: شورا و شهرداری قزوین به طور مستمر در برگزاری انتخابات مساعدتهای ویژه ای را داشته و برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات و مشارکت حداکثری مردم تلاش می کنند.
 
 وی تصریح کرد: برای انتخابات سال جاری نیز وظیفه خود می دانیم که در جریان برگزاری ، مساعدتهای لازم را داشته باشیم ؛براین اساس پیشنهاد می شود به فراخور توان شهرداری لایحه مساعدت تنظیم و به شورا ارایه  شود .
 
 فرمانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات شورا و مدیریت شهری قزوین پیرامون توسعه زیر ساختهای گردشگری گفت: احداث بوستان باغستانی قرادآباد با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان در بودجه سال جاری لحاظ شده است  و درحال پیگیری برای حل مشکلات تملک وحل معارضات  نیازمند همکاری های بیشتر با میراث فرهنگی هستیم .
 
 رییس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین از آمادگی شورا و شهرداری قزوین بر توسعه زیر ساختهای گردشگری  خبر داد و گفت: قطعا هر نوع سرمایه گذاری در حوزه گردشگری برگشت سرمایه را  به دنبال خواهد داشت وعواید زیادی نصیب شهر و شهروندان خواهد شد که در این حوزه آماده همکاری هستیم.
 
 به گفته وی مبلغ 70 میلیارد تومان از بودجه شهرداری به زمینه توسعه زیرساختهای گردشگری اختصاص یافته است  و تله‌سی‌یژ شهر قزوین نیز که  چندسالی بود که به صورت راکد رها شده بود با اعتبار خوبی درچرخه خدمت رسانی به شهروندان قرارگرفته است  
 
 فرمانی همچنین بر ضرورت تعامل و همفکری در بهسازی بازار سنتی قزوین تاکید کرد و افزود: می‌توانیم در  بازار سنتی  اقدامی همچون بهسازی سعدالسلطنه  انجام دهیم و این نیازمند تعامل، همفکری و همکاری درون‌استانی است
 
 فرمانی ایجاد فضای تعاملی جدید در حوزه گردشگری را مقدمه تحول در این زمینه برشمرد و گفت: در این حوزه تعامل استانی میان مدیران استان بسیار راهگشا خواهد بود لذا باید با استفاده از نشستهای مشترک  در راستای استفاده از ظرفیتهای بی نظیر گردشگری قزوین و تحول در این حوزه تلاش کنیم .
 پایان پیام/

تصاویر مرتبط