شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۷

بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از سه مدرسه استثنایی

اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین از سه مدرسه استثنایی شهر قزوین بازدید کرده و در جریان اقدامات و خدمات این مدارس و نیازمندی های آنها قرار گرفتند .

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به همراه میراشه معاون خدمات شهری، منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی، سید رضی مدیر منطقه یک، پوریوسفی مدیر منطقه سه، حسن پور سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان از مدارس استثنایی پارس،بیاضیان ۳ و مجتمع آموزشی باغچه بان بازدید کردند.
 
براساس این گزارش؛ اعضای کمیسیون فرهنگی در ابتدای این بازدید در مجتمع آموزشی باغچه بان حضور یافتند و از نزدیک در جریان اقدامات و خدمات این مرکز قرار گرفتند، همچنین مدیر این مدرسه نیز در سخنانی خواستار حمایت و مساعدت شورا و شهرداری قزوین در تکمیل سالن آمفی تئاتر این مدرسه و رایگان شدن هزینه سرویس مدارس برای دانش آموزان مدارس استثنایی شد.
 
وی همچنین با اشاره به هزینه بالای سرویس مدارس و عدم توان مالی برخی از اولیا گفت: در این مدرسه دانش آموزانی با نیازهای ویژه تحصیل می کنند که لازم است خدمات ویژه ای از جمله حمل ونقل داشته باشند و لذا به دلیل افزایش هزینه ها برخی از اولیا واقعا توان پرداخت کرایه سرویس مدرسه را ندارند و همین امر باعث ترک تحصیل آنان خواهد شد.
 
وی تاکید کرد : ضرورت دارد تا شهرداری دراین مسیر مدارس استثنایی را همراهی نماید و هزینه سرویس این دانش آموزان رایگان شود.
 
گفتنی است ؛ در جریان بازدید از مدرسه باغچه بان، اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین بر پیگیری مصوبات کشوری برای رایگان شدن سرویس مدارس در مدارس استثنایی و اعمال آن در شهرداری قزوین تاکید کردند.
 
در ادامه این بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی شورا به همراه تعدادی از مدیران شهری از مدرسه استثنایی پارس و بیاضیان ۳ واقع در شهرک مینودر بازدید نمودند.
 
در جریان این بازدید نیازهای این مدارس شامل نصب آسانسور ،احداث زمین چمن مصنوعی و ایمن سازی اتاق ورزش ،ایمن سازی خیابان  ورودی به مدرسه و آسفالت حیاط در مدرسه بیاضیان و نقاشی دیواری حیاط و حمایت از خرید تجهیزات و رایگان شدن سرویس مدارس در  مدرسه پارس از جمله مطالباتی بود که توسط مدیران این مدارس مطرح گردید .
 
مدیران شهری نیز در این جلسه برهمکاری مدیریت شهری در اجرای مطالبات در چهار چوب وظایف و تکالیف تاکید نمودند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط