یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۹

فرمانی،

ماندن در کنار مردم و مردم محوری یکی از سیاستهای مهم شورای ششم است

ماندن در کنار مردم و مردم محوری یکی از سیاستهای مهم شورای ششم است

 به گفته فرمانی ،ماندن در کنار مردم و مردم محوری یکی از سیاستهای مهم شورای ششم است که دراین راستا ملاقاتهای مردمی در مناطق چهارگانه با حضور اعضای شورا ،طرح محله تا محله درمسجد با هدف پاسخگویی به مشکلات ساکنان محلات و احصای مشکلات و پیگیری آنها از جمله مواردی است که در راستای مردم محوری داشته ایم .

 
 وی  ضمن اشاره به اولین نطق خود در شورا که به موضوع اصلاح ساختار نواحی منفصل ومتصل شهری اختصاص داشت گفت: اصلاح ساختار نواحی متصل و منفصل شهری از جمله مواردی بود که در این دوره مورد توجه قرار گرفته تا ضمن هدفمند شدن امور و بکارگیری صحیح نیروها، روند ارائه خدمات به شهروندان نیز شتاب بگیرد.
 
 وی خاطر نشان کرد: توجه به شورایاری ها و استفاده از معتمدین و متنفذین به تفکیک مناطق و استفاده از ظرفیت نخبگانی و متخصصان در جلسات مختلف وویژه شورا با روسای دانشگاه های استان و راه اندازی کارگروه های تخصصی درمرکز پژوهش های شورا و شهرداری قزوین از دیگر مواردی می باشد که با نگاه مردم محوری در شورای ششم مورد توجه قرار گرفت .
 
 رییس شورای اسلامی شهر قزوین دربخش بعدی این جلسه پاسخگوی سوالات دانشجویان بود و در  پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص تعداد جلسات برگزار شده شورای شهر و خروجی آن، ونحوه تعامل شورا وشهرداری قزوین عنوان کرد: طی سال جاری  در 45 جلسه علنی صحن شورا 257 لایحه به تصویب رسیده است که تصویب لوایح نشان دهنده تعامل و همکاری شورا با مدیریت شهری می باشد .
 
 فرمانی در ادامه به برگزاری 87 جلسه رسمی صحن علنی شورا در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این جلسات 339 مصوبه داشته ایم و تعداد مخالفت هایی که با لوایح شده است تنها ده لایحه بوده است که برخی از آنها نیز برای اخذ محوز پروژه های بالای 500 میلیون تومان بوده است

پایان پیام/

تصاویر مرتبط