سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۶

مساعدت 10 میلیارد تومانی مدیریت شهری قزوین به حوزه عمرانی مساجد شهر

اعضای پارلمان محلی قزوین در شصت و یکمین جلسه علنی ضمن بحث و بررسی پیرامون هر کدام از لوایح و نامه های واصله با تصویب شش لایحه موافقت کردند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، در جلسه علنی شورا لایحه شهرداری پیرامون مساعدت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی جهت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف مورد بررسی و تایید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت.

این گزارش می افزاید: در ادامه لایحه کمک عمرانی بیش از ده میلیارد تومانی  شورا و مدیریت شهری به مساجد شهر قزوین مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

این گزارش خاطر نشان می کند؛  لوایح دیگری از جمله انتخاب مشاور جهت انجام خدمات امور ثبتی در خصوص تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگی و لایحه توافق با آقای مافی فرد مبنی بر واگذاری ۸/۵مترمربع باقیمانده واقع در خیابان تبریز به قیمت کارشناسی پس از بررسی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین رسیدند.

همچنین در ادامه جلسه اعضای شورا با کلیات لایحه شهرداری مبنی بر واگذاری ۱۷ قطعه زمین به صورت مزایده موافقت نمودند و درادامه  لایحه عوارض ارزش افزوده ناشی از تعیین و تغییر کاربری عرصه و اعیان در پرونده آقایان مرادی را مورد بحث و بررسی قرار داده و تصویب نمودند.

همچنین در این جلسه به تعدادی از مغایرتهای اعلامی مصوبات شورا که از سوی هیأت تطبیق شهرستان قزوین ارایه شده بود رسیدگی و پیرامون هر کدام از آنها تصمیم گیری شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط