سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۹/۱۷

رياست شوراي اسلامي شهر قزوين در جريان مانور زمستاني شهرداري خبرداد:

آمادگي قزوين براي مهار حوادث ناشي از بارشهاي جوي زمستان امسال

به منظور ارزيابي ميزان آمادگي ستاد مبارزه با حوادث قزوين، شب گذشته و در حين بارش برف، مانور آمادگي شهرداري براي انجام به موقع عمليات برف روبي و يخ زدايي در زمستان امسال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج الله فصيحي رامندي در مانور ستاد مديريت عمليات زمستاني که به منظور ارزيابي تجهيزات و آمادگي نيروهاي خدمات‌رسان و برنامه‌ريزي اقدامات زمستاني شهرداري برگزار شد، گفت: شهر قزوين از آمادگي کامل براي مهار حوادث و اتفاقات ناشي از بارش هاي جوي زمستان امسال برخوردار است.

وي با اشاره به امکانات و تجهيزات مستقر يادآورشد: تمامي 22 دستگاه شامل کاميون برف روب، نمک پاش، لودر و گريدر در 22 نقطه از شهرمان و در سايت هاي ويژه پسماند استقرار دارند.

رياست شورا خاطرنشان کرد: تمامي امكانات و تجهيزات ماشين آلات مورد نياز شامل 15 دستگاه کاميون برف روب، چهار دستگاه گريدر، چهار دستگاه لودر، چهار دستگاه نمک پاش مکانيزه، چهار دستگاه باب کت  در آماده باش کامل قرار دارد و همچنين يکهزار و 200 تن شن مخصوص يخ زدايي آماده سازي شده است.

وي تصريح کرد: برخي از اين تجهيزات و ماشين آلات در سايت پسماند استقرار دارند که پس از بروز حوادث و خطرات احتمالي به سرعت در محل حاضر مي شوند تا نسبت به روان سازي تردد، نمک پاشي و برف روبي اقدام کنند.

فصيحي همچنين به تغيير و تحولاتي که در سال جاري براي تجهيز بيشتر ناوگان انجام گرفته، اشاره کرد و گفت: يک دستگاه نمک پاش، دستگاهي براي پاکسازي جدول ها و دو دستگاه ماشين آلات سبک براي پمپاژ آب در مراکزي که آب گرفتگي رخ مي دهد، استقرار دارند ضمن اينکه بايد اضافه کرد که در اين آمادگي زمستاني 450 نفر نيروي انساني آماده خدمت رساني به مردم هستند.

پايان پيام/1506/آذر94

  

تصاویر مرتبط