شنبه ۱۳۹۵/۰۳/۲۲

داودي، رئيس کميسيون حمل و نقل و ترافيک پارلمان محلي قزوين:

بهبود تردد عابرين پياده در شهر با آرام سازي ترافيکي/طرح ايمن سازي ترافيکي براي مسير احداث پل قدس تهيه مي‌شود

طرح ايمن سازي ترافيکي براي مسير احداث پل قدس به منظور حل مشکلات و خواسته هاي ساکنين از سوي شهرداري و بنابر تأکيد کميسيون حمل و نقل و ترافيک تهيه مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ جلسه کميسيون حمل و نقل و ترافيک صبح امروز 22 خرداد ماه، با هدف بررسي مشکلاتي که در بلوار شهيد بهشتي بر اثر احداث پل قدس براي معابر و دسترسي ها به وجود آورده است، تشکيل شد.

حکمت ا... داودي در اين جلسه با اشاره به مسدود شدن يکي از کوچه هاي مسير که براي ساکنين آن مشکلاتي را به وجود آورده است، گفت: اين کوچه براساس طرح تفصيلي شارمند باز بوده و اکنون به دلايلي مسدود شده است و با تشکيل کميسيون ترافيک به منظور حل مشکلات مردم، بررسي کارشناسي براي بازگشايي آن صورت مي‌گيرد.  

وي يادآورشد: براساس بازديدي که پيش از اين صورت گرفته است، کوچه داراي نقاط کوري است و اگر بخواهيم با همکاري راهنمايي و رانندگي مجدد بازگشايي را داشته باشيم، بايد اصلاحات هندسي درآن صورت بگيرد، تا ضمن توجه به خواسته مردم، از خطراتي که در آينده به وجود خواهد آمد، جلوگيري کنيم.

داودي بر اين اساس تأکيدکرد: طرح ايمن سازي مسير (بالاتر از نظام مهندسي تا انتهاي پل قدس) حداکثر تا سه هفته آتي از سوي شهرداري تهيه مي شود تا بتوانيم با اجراي اقدامي مناسب، به ايمني قابل اعتماد در مسير دست يابيم و از سوي ديگر، مشکلات مردم حل و فصل شود.

وي همچنين در اين جلسه بر آرام سازي ترافيکي از سوي معاونت حمل و نقل و ترافيک براي عابرين پياده به خصوص در خيابانهايي که تردد خودروها بيشمار بوده و مشکلاتي را به وجود آورده است تأکيد کرد و در کنار اين آرام سازي شمال و جنوب انتهاي پل نادري را ضروري دانست.

رئيس کميسيون حمل و نقل و ترافيک در خاتمه تسريع در احداث پل عابر پياده شهرک عارف که به بلوار آزادگان(غياث آباد) ختم مي‌شود را به منظور حل مشکلات ترافيکي، مهم و ضروري اعلام کرد و گفت: با انجام اين مهم حادثه خيزي مسير که بيشتر براي عابرين پياده هست، کاهش يافته و يا از بين خواهد رفت.

پايان پيام/1917/خرداد95

تصاویر مرتبط