پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۲۷

با رأي اعضاي پارلمان محلي قزوين؛

اساسنامه سازمان گردشگري از ايستگاه شوراي شهر گذشت

اساسنامه سازمان گردشگري در جلسه اخير شوراي اسلامي شهر قزوين به تصويب اين نهاد مردمي رسيد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ محمدرضا صديقي عضو شوراي اسلامي شهر قزوين در رابطه با اين موضوع توضيح داد: به دليل تلاشهايي که شهرداري قزوين در عرصه گردشگري انجام داده، بزرگترين سرمايه گذار اين عرصه به حساب مي آيد و بايد با تلاش و هماهنگي با سازمانهاي مربوطه، نسبت به استفاده بهينه از اماکن ميراثي و گردشگري اقدام کند.

وي با تأکيد بر اينکه ضرورت جامعه امروز تشکيل سازمان گردشگري و شناساندن قزوين به ايرانيان و جهانيان است، گفت: براي برداشتن گامهاي بلند و وسيع در حوزه گردشگري لازم است همکاري مستحکمي را با سرمايه گذاران براي مرمت و بازسازي اماکن ميراثي و نيز جذب گردشگر از سراسر ايران و جهان داشته باشيم.

اين عضو شورا خاطرنشان کرد: در اين راستا، اميدواريم سال اقتصاد مقاومتي آغازي براي توليد ثروت پايدار براي همشهريان قزويني باشد.

پروژه تملک هادي آباد و ساماندهي امامزاده حسين(ع) را به سرانجام برسانيم

صديقي در ادامه با تأکيد بر تکميل پروژه‌هاي نيمه تمام همچون طرح تملک هادي آباد و ساماندهي امامزاده حسين(ع) و اينکه در سياستهاي تدوين بودجه مصوب سال 94 و 95 به آنها اشاره شده است، گفت: بلاتکليفي اين پروژه‌ها موجب بروز زحمات فراوان براي مردم و ساکنين آن شده است، وقتي پروژه اي اجرا مي‌کنيم بايد آرامش، آسايش و امنيت آنان را تأمين کنيم و پيشنهاد من به شهرداري گنجاندن طرح‌هاي اجرايي هادي آباد و امامزاده حسين(ع) در يک لايحه دوفوريي و ارسال به شورا براي تصويب است.

وي تصريح کرد: در اجراي طرح ساماندهي امامزاده حسين(ع) نهادهاي مختلفي همچون مسکن و شهرسازي، ميراث فرهنگي و گردشگري و اوقاف و امور خيريه دخيل هستند و بايد به تعهدات خود عمل کنند و عدم توجه آنها به اين مهم موجب بروز مشکلاتي براي مردم خواهدشد.

پايان پيام/1923/خرداد95

تصاویر مرتبط