جمعه ۱۳۹۵/۰۴/۱۱

اشدري، رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين:

حمايت از فلسطين را تا آزادي قدس شريف و پيوند آن به کعبه موعود ادامه مي‌دهيم

رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: حمايت از فلسطين را تا آزادي قدس شريف و پيوند اولين قبله گاه مسلمين به کعبه موعود ادامه مي‌دهيم.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فاطمه اشدري همزمان با برگزاري راهپيمايي روز قدس که امروز با حضور مردم و مسئولان متدين و انقلابي قزوين همزمان با حضور مسلمانان جهان برگزار شد، با اشاره به سخن معروف رهبر کبير انقلاب مبني بر اينکه اسرائيل بايد از صحنه روزگار محو شود و با اشاره به سخن مقام معظم رهبري مبني براينکه اسرائيل 25 سال آينده را نمي‌بيند، گفت: بيداري جهان اسلام الهام بخش کشورها و ملتهايي شده است که به دنبال استقلال و آزادي هستند و اين با نابودي اسرائيل و آزادي قدس شريف رقم خواهد خورد.

وي افزود: در سايه سار امام خميني(ره) رهبر کبير انقلاب اسلامي ايران و هدايت هوشمندانه و دلسوزانه امام خامنه اي، تمامي جوامع اسلامي حتي ديگر اديان الهي و ملتهاي جهان را با وحدت و همدلي و همزباني در روز جهاني قدس فراخوانديم تا با همبستگي وصف ناپذير به اهداف والاي انساني دست يابيم و به لطف و مرحمت خداوند اميدواريم تا آنچه نصرت الهي است، محقق شود.

اشدري خاطرنشان کرد: همه حرکتهاي سياسي، اجتماعي و فرهنگي در جهان اسلام به واسطه ظلم ستيزي امام خامنه اي به نقطه مشترکي رسيدند و با همبستگي قصد دارندملت فلسطين را که مورد ظلم و ستم استکبار جهاني واقع شده را از شر صهيونيسم که ريشه هاي فساد آن در جهان رسوخ کرده، براي هميشه به درک واصل کرده و به زباله داني تاريخ هدايت نمايد.

اين عضو شورا در تشريح روز جهاني قدس يادآورشد: روز قدس تجلي گاه حضور همه مردم جهان، خصوصا مسلمانان براي تحقق وعده خداوند قادر و تواناست و يقينا در اين رخداد بزرگ و پيروزي حق بر باطل، کسانيکه براي سرنگوني ظالم به ياري ملت مظلوم فلسطين قيام کرده اند از ياري خالق يکتا برخوردار خواهند شد و تمامي نقشه هاي شوم و واهي دشمنان اسلام را برهم خواهند ريخت.

وي در خاتمه اظهار اميدواري کرد: اميد داريم که اولين پايتخت و قبله گاه مسلمين جهان به بيت ا... الحرام و کعبه دلها وصل شود و با ازبين رفتن صهيونيست، امپرياليسم و استکبار جهاني ستونهاي رژيم آل سعود نيز درهم ريزد و براستي که خداوند قادر و متعال به ياري اسلام و مسلمين به مثابه طيرا ابابيل، بار ديگر اصحاب فيل را به درک واصل خواهند کرد.   

پايان پيام/1941/تير95

 

تصاویر مرتبط